خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که قطعا تروریست‌ها به دلیل حادثه دیروز مجلس و حرم امام خمینی(ره) در تهران تنبیه می‌شوند، گفت: تروریست‌ها از مردم‌سالاری اسلامی و جمهوری‌اسلامی وحشت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۷۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

آیت‌الله عباس کعبی  با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در تهران اظهار داشت: عملیات تروریست‌های مزدوری که به این اقدام بزدلانه دست زدند که هیچ ارزش نظامی هم ندارند به اهداف خود دست نیافت.

وی افزود: هدف این تروریست‌ها ناامن  کردن ایران و تحقق خواسته های اربابشان آمریکا، حامیان داعش و کشورهای مرتجع منطقه به سرکردگی آل سعود بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این تروریست‌ها مردم بی‌گناهی که به مجلس مراجعه کرده بودند و یا به حرم امام خمینی(ره) رفته بودند را نشانه رفتند که بحمدالله نتوانستند به اهداف خود برسند اگرچه بر اثر این حادثه تعدادی از هم‌وطنان روزه‌دار شهید و به خاک و خون کشیده شدند اما اهدافشان محقق نشد.

وی عنوان کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه با حداکثر سرعت ممکن و اقتدار توانستند این مساله را خاتمه دهند و این یک حرکت تروریستی کور است و اقتدار امنیتی ایران اسلامی را خدشه‌دار نکرد.

آیت‌الله کعبی بیان کرد: آنچه در این حادثه قابل اهمیت است ملت ایران اکنون قطعا قدر و منزلت مدافعان حرم را بهتر می‌داند و اگر مدافعان حرم نبودند ما هر روز شاهد این برنامه‌ها در تهران و کلانشهرهای کشور بودیم.

تروریست‌ها به دلیل حادثه دیروز تهران تنبیه می‌شوند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که مدافعان حرم در سوریه و عراق لانه خباثت، جنایت و  تروریسم را به یورش بردند، ادامه داد: قطعا تروریست‌ها به دلیل حادثه دیروز مجلس و حرم امام خمینی(ره) در تهران تنبیه می‌شوند.

وی تصریح کرد: ملت ایران و نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه، بسیج و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران انتقام خود از آمریکا، کشورهای مرتجع منطقه و حامیان تروریسم و خود داعشی‌ها و تکفیری‌ها را می‌گیرند.

آیت‌الله کعبی اظهار داشت: تروریست‌ها خانه ملت و حرم امام خمینی(ره) را به عنوان هدف نشانه گرفته بودند و نشان می‌دهد که بین امام و ملت پیوند ناگسستنی وجود دارد و اینها دموکراسی و مردم‌‎سالاری و اسلامیت نظام را هدف گرفته‌اند.

تروریست‌ها از مردم‌سالاری اسلامی و جمهوری‌اسلامی وحشت کرده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امام خمینی(ره) را امام نماد باورها و ارزش‌های اسلامی و خانه ملت را نماد مردم‌سالاری دانست و تاکید کرد: تروریست‌ها از مردم‌سالاری اسلامی و جمهوری‌اسلامی وحشت کرده‌اند.

وی یادآور شد: رهبرمعظم انقلاب درباره حادثه روز گذشته تهران فرمودند که در عزم و اراده ملت هیچ خللی وارد نمی‌شود و ملت با استحکام و اقتدار بیشتر با داعشی‎‌ها، حامیان منطقه‌ای و آمریکایی، صهیونیستی آنها مبارزه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها