خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حملات تروریستی تهران، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
متن پیام استاندار به این شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروز در شرایطی  از تاریخ "جمهوری اسلامی ایران" قرار داریم که به لطف رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری یکی از کشورهای امن منطقه پرآشوب می‌باشد که این امنیت برای برخی از کشورهای دنیا و منطقه قابل هضم نمی‌باشد که متاسفانه همین دشمنان ملت، جنایتی را رقم زدند که هیچ‌گاه از ذهن و یاد این ملت فراموش نخواهد شد. ملت ایران سال‌هاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند، سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان‌شکن و محکم به این کوردلان داده است.
 
این اقتدار و صلابت مدیون "خون شهیدان" و "ایثارگران" و "مردم همیشه در صحنه‌ای" است که با جان و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده‌اند.
 
حادثه تروریستی در تهران و حمله به خانه ملت و حرم مطهر حضرت امام (ره) نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی‌دانند این کشور بر مبنای چه ارزش‌ها و از خودگذشتگی‌هایی استوار است.
 
اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، به خانواده‌های "شهیدان" تسلیت عرض می‌نمایم و برای کلیه مجروحین این حادثه آرزوی تندرستی دارم و درود فراوان به نیروهای پرتلاش امنیتی و دلاورمردان "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و "نیروی انتظامی جمهوری اسلامی" که عاشقانه دست از جان خود کشیدند وامنیت و آرامش را برای ما مهیا کردند، می‌فرستم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها