فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری طرح مودت، با هدف ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه‌‏های بسیج این شهرستان و تقدیر از خانواده‏‌های آنان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۹۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری طرح مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان خبر داد و گفت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبّت و مودّت در بین مسلمین تأکید دارد، و فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائرالله را در عرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند، همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده‌های خویش هستند.

وی افزود: باتوجه به لزوم این همراهی و حمایت معنوی، نشست سالیانه مودّت با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به همراه خانواده‌هایشان با هدف بهره گیری کامل از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: این نشست با محوریت آسیب‌های ماهوراه‌‍ای و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود و از آنجائیکه بصیرت‌افزایی در این حوزه به همکاری و همراهی فرماندهان و خانواده آنان به عنوان قشری کارآزموده و دلسوز نیاز مبرم دارد، برگزاری این گونه نشست‌ها، اثر بسیار مثبتی بر مودت، همدلی و همسویی برای اقدامات تاثیرگذار در سطح جامعه دارد.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مقدس است گفت: بذر این نهاد مقدس را حضرت امام خمینی(ره) با آینده‌نگری خود در روزهای نخستین انقلاب اسلامی در این کشور کاشت.

وی افزود: وظیفه مسئولین بسیج این است که در رده‌های بسیج به ویژه در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، بسیجیان و عموم مردم را نسبت به این امر آگاه نمایند و نسبت به روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم تلاش بیشتری داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد جامعه‌ای پاک تر و سالم تر باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم بسیجیان شهرستان با تمام توان و تلاش خود در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله گام برمی‌دارند که این موفقیت‌ها و تلاش‌ها نشان از حمایت و پشتیبانی خانواده بسیجیان از آنها دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات