مشاركت بنیاد بركت در توانمندسازی 14 طرح تولیدی در مازندران

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بنیاد برکت در اجرای 14 طرح توانمندسازی اقتصادی در مناطق کمتر توسعه‌یافته‌ استان مشارکت کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۵۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: بنیاد برکت در تحقق اقتصادی مقاومتی و تقویت تولید کالاهای ایرانی توسط سرمایه‌گذاران محلی، در اجرای 14 طرح توانمندسازی اقتصادی مشارکت کرده است.

وی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این طرح‌ها 2049 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: توانمندسازی کارآفرینان در تولید موجب عدم وابستگی به کالای خارجی و در نتیجه، پویایی واحدهای تولیدی را فراهم می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان، در طرح‌های تولیدی و صنعتی منجر به کارآفرینی برای بیش از 5 هزار و 660 نفر شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: تولید کاغذ، ظروف یک‌بارمصرف، پیچ و مهره، شمش فولادی، محصولات معدنی و صنعتی، پارچه مخمل، پلیمرهای مهندسی، پکیج دیواری و محصولات لبنی، در این طرح‌ها تحقق‌ یافته است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت پس از سه تا پنج سال از راه‌اندازی هر طرح اقتصادی، سهام خود را در آن طرح به شریک کارآفرین خود واگذار می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این اقدام فرصتی را برای واحدهای تولیدی دیگر فراهم می‌کند تا بتوانند از ظرفیت بنیاد در راستای توانمندسازی اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و ارائه محصولات باکیفیت استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها