خطیب جمعه بندرعباس گفت: اقدامات تروریستی تهران بچه‌بازی و ترقه بازی بیش نبود و ماهیت رفتارهای تفرقه‌انگیز ترامپ را هر روز بیشتر می‌شناسیم.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: اقدامات تروریستی اخیر در تهران بچه‌بازی و ترقه‌بازی بیش نبود و ما با این اقدامات ننگین و تجاوزکارانه بیش از پیش به هویت ترامپ و آل سعود پی می‌بریم.

وی افزود: این ترورها بچه‌گانه بود و به تعبیر امام خامنه‌ای ترقه‌بازی‌ بیش نبود و این موارد در مسیر حرکت ملت بزرگ ایران تأثیری ندارد و همگی دیدیم که چگونه با عظمت و قدرت فراگیر نیروی انتظامی، امنیتی و سپاه پاسداران همه این جنایت‌کاران به درک واصل شدند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که ترور و اقدامات تروریستی از ناحیه ضعیف‌ترین‌ها انجام می‌شود، عنوان کرد: ترور کار افراد ناتوان و بی‌خردی است که بویی از اسلام نبرده‌اند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: همین ترورها ناخودآگاه باعث می‌شود که ما ماهیت آمریکا و آل سعود را بهتر بشناسیم و همین که ترامپ از این جنایت اظهار خوشحالی می‌کند، چهره منحوس او برای ملت ما آشکارتر می‌شود بطوری که حتی دوستان ترامپ نیز به او اعتراض کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدام خام برخی در تلاش برای حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشورمان، تصریح کرد: رفتارهایی که سران کاخ سفید بر علیه ملت ایران انجام می‌دهند هر روز ملت ما را روشن‌تر می‌کند و مردم ما هر روز جدی‌تر و مصمم‌تر از قبل شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ را سر خواهند داد (حضا با فریاد مرگ بر آمریکا سخنان آیت‌الله نعیم‌آبادی را مورد تأکید قرار دادند)

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس عنوان داشت: ما این ترورها را محکوم می‌کنیم و تاریخ گواه این است که ملت ایران زخم‌خورده تروریسم است و هرگز از تروریست‌ها حمایت نکرده و نخواهد کرد بلکه جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین و استوارترین حاکمیت جهان است که در برابر اقدامات کور تروریستی ایستاده و با قدرت از امنیت و اقتدار خود و منطقه پیرامونی خویش دفاع کرده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: ترامپ احمق که ما را متهم به حمایت از تروریسم کرده است، باید بداند که ما 17 هزار شهید در راه مقابله با تروریسم داده‌ایم و با اقتدار و قوت در برابر تروریسم می‌ایستیم و اقدامات کوری نظیر آنچه در تهران رخ داد، خللی در عزم ملت ما ایجاد نخواهد کرد.

وی در بخش پایانی خطبه‌های خود با اشاره به پخش مستندی در شبکه 4 سیما و حمله‌ای که به طور هماهنگ به سنگر نماز جمعه توسط برخی صورت گرفته است، بیان کرد: آنهایی که مدعی‌اند پرچم حجتیه بر سنگر نماز جمعه افراشته شده و به سنگرهای نماز جمعه اهانت می‌کنند، باید بدانند که نمازجمعه جای میتینگ نیست و مشابه هجمه‌هایی که به نماز جمعه بندرعباس وارد شد به نماز جمعه شیراز و بوشهر نیز انجام شده و هدف آنها نیز ضربه زدن به سنگر نماز جمعه است که آن را محلی برای بیهوده‌گویی جلوه دهند اما باید بدانند که سنگرهای نماز جمعه با عظمت و حضور مردم پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات