خبرهای داغ:
عضو شوراي فرهنگي اجتماعي زنان شوراي عالي انقلاب فرهنگي:
عضو كميسيون سلامت و بهداشت شوراي فرهنگي اجتماعي زنان شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: سند ذلت‌بار و ننگين 2030 اهانت به ملت ايران است زيرا ملتي فرهيخته، فهيم و با فرهنگ چند هزار ساله هستيم و هيچ نيازي نداريم بيگانگان و دشمنان براي ما سند آموزشي و فرهنگي بنويسند.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۸۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳
سند ذلت‌بار و ننگين 2030 اهانت به ملت ايران است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه زواشکیانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه سند 2030 اظهار کرد: زمانی که رهبری سخنی به صورت علنی بیان می‌کنند خطاب به تک تک آحاد مردم است و کلام رهبری فصل الخطاب، حکم حکومتی و ولایی است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بازی با کلمات، جلسات و بررسی برای 2030 را تمام کنند، حکم حضور ما در صحنه‌های مختلف اجتماعی حکم امام خمینی(ره) است که فرمودند هر جا خلافی مشاهده کردید ابتدا به مسؤولان بگویید و اگر رسیدگی نشد همه مسؤول هستید از کار خلاف جلوگیری کنید.

عضو کمیسیون سلامت و بهداشت شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هر کسی در هر موقعیت باید برای جلوگیری از اجرای این سند ذلت بار و اسارت بار اقدامی انجام دهد گفت: سند ذلت‌بار و ننگین 2030 اهانت به ملت ایران است زیرا ملتی فرهیخته، فهیم و با فرهنگ چند هزار ساله هستیم هیچ نیازی نداریم بیگانگان و دشمنان برای ما سند آموزشی و فرهنگی بنویسند و این توهین به ملت است.

وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود پای فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و به کسانی که با تمام قدرت پای اهداف غیر دینی، اسلامی و غیر ملی ایستادند و گفتند ما تا آخر پای سند 2030 هستیم باید بگوییم با تمام وجود و تا شهادت مقابل آنها خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات