ویسنده مشهور اهل سنت استان هرمزگان با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده است،اظهار کرد: خواب دشمنان ایران اسلامی در ایجاد فتنه و بلوا در کشور هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۸۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،شیخ علی ماهی گیر عضو شورای روحانیت شهرستان سیریک  در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛ ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران؛ افزود: دشمنان ایران اسلامی که از عزت روزافزون ایران اسلامی خشمگین هستند با استفاده از عمال و مزدوران خویش اقدام به حملات کور کرده تا به زعم خویش امنیت بی بدیل موجود در کشور را به نقاش و چالش بکشند.

وی با بیان اینکه  خواب دشمنان ایران اسلامی در ایجاد فتنه و بلوا در کشور هیچگاه تعبیر نخواهد شد،اظهارکرد: امن ترین کشور منطقه در سال های اخیر هم به لحاظ بیداری و هوشیاری مردمش و هم به لحاظ آمادگی و جان گذشتی نیروهای جان برکف امنیتی اش مجال هرگونه حرکت های کور تروریستی را از دشمنان قسم خورده خواهد گرفت.

نویسنده مشهور اهل سنت استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده است و نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب و اقتدار مسئولان خواب دشمنان بزدل و ترسو را آشفته کرده برای همین با انجام حرکات های ترورسیتی قصد ضربه زدن به این اقتدار را دارند.

ارسال نظرات