خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با محکوم کردن حوادث تروريستى اخير در تهران اعلام کرد: امروز وظیفه همه مسلمان وحدت و همدلی در مقابل فرقه‌های دروغین سلفی و تکفیری است.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۹۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱
ملت عاشورایی ایران توطئه کشورهای تروریست پرور را خنثی خواهد کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پى حوادث تروریستى اخیر در تهران آمده است: باردیگر گروهک تروریستی داعش دست به عملی جنایت بار زد و عده‌ای از هموطنان ما را به شهادت رساند و چهره خبیث خود و اربابانش را به جهانیان نمایان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز وظیفه همه مسلمان وحدت و همدلی در مقابل فرقه‌های دروغین سلفی و تکفیری است که توسط آمریکا و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنها برای ایجاد اختلاف در بین امت اسلام ساخته شده است، اما بدانند که ملت ایران تربیت یافته فرهنگ عاشورا هستند و با جهاد و شهادت پرورش یافته‌اند و با وحدت کلمه خود همه توطئه‌های کشور‌های تروریست پرور در راس آنان آمریکایی جنایتکار و مزدورانش را خنثی خواهند کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: ما این جنایت در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرده و علو مقام برای شهدای این حادثه مسئلت می‌نماییم. همچنین به خانواده‌های داغدار شان تبریک و تسلیت می گویم .در پایان لازم می‌دانم از همه نیروهای‌های امنیتی و نظامی که برای آرامش ملت شریف تلاش می کنند تشکر نمایم.

ارسال نظرات