امام جمعه اردل گفت: ما ملت شريف ايران اسلامي تا آخرين نفس با تروريست مقابله خواهيم کرد و آن را محکوم مي‌کنيم.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۰۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: تقوي اجازه ي انجام کارنيک وپسنديده رابه قلب مي دهدوقلب که منشاء حرکت است عمل نيک را به اعضاي بدن چشم ، زبان ودست ما مي دهد.

بهرامي تنها راه رستگاري انسان در پيشگاه خداوند متعال را نيز رعايت تقواي الهي دانست و افزود: تقوا و ياد خدا درهاي گناه و معصيت را به روي انسان‌ها مي‌بندد و آنها را به سمت سعادت سوق مي‌دهد.

وي گفت: آن کساني که مسئوليت دارند بايد تلاش کنند با تقوي عمل کنند وگرنه تلاش آنها در چشم مردم نخواهد افتاد لذا ممکن است هرکاري بکنند رضايت مردم بدنبال آن نباشد.

بهرامي ضمن تبريک فرا رسيدن ميلاد کريم اهل بيت امام حسن مجتبي (علیه السلام)، اظهار داشت: قرارگيري ميلاد امام حسن مجتبي (علیه السلام) در نيمه ماه رمضان و الگوگيري از سيره ايشان در زندگي، مي‌تواند سبب هوشياري مسلمانان در دستگيري از نيازمندان شود که اين خود مايه خير و برکت در اين ماه است.

اين مقام مسئول به بيان ويژگي‌هاي شخصيتي امام حسن(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: ايشان نخستين فرزند خانه امامت و ولايت بودند که از لحاظ خلق‌وخو و رفتار بسيار شبيه به پيامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) بودند.


امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با محکوم کردن حمله تروريستي به مجلس شوراي اسلامي و حرم مطهر امام خميني (ره) اظهار کرد: تروريست‌ها با حملات خود نشان دادند که اجير کرده دست آمريکا هستند و از هيچ جنايتي فرو‌گذاري نمي‌کنند و به هر فعل قبيحي دست مي‌زنند.

حجت الاسلام بهرامي گفت: ما ملت شريف ايران اسلامي تا اخرين نفس با تروريست مقابله خواهيم کرد و آن را محکوم مي‌کنيم و خوشبختانه نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي ما آن‌قدر آگاه هستند که با آن‌ها مقابله کنند و ‌که در حملات تهران آن‌ها را از پاي درآوردند و اجازه ندادند به هدف خود برسند و در حرم امام راحل (ره) هم اجازه ندادند به اهداف شوم خود برسند.

وي با بيان اينکه امنيت ايران اسلامي مرهون جانفشاني هاي نيروهاي سپاه، بسيج و نهادهاي امنيتي است و تضعيف اين نيروها يعني از بين بردن عزت و امنيت کشور گفت: استکبار جهاني چندين سال است که ارزو داشت اقدامات تروريستي در ايران رخ بيفتد اما اقدامي هم را که اخيرا در تهران انجام دادند همان طور که مقام معظم رهبري فرمودند:يک ترقه بازي بيش نيست چرا که سربازان گمنام ما تروريست را در خارج از خاک ايران اسلامي زمين گير کرده است.

حجت الاسلام بهرامی در پايان با اشاره به پروژه نيمه کاره فاضلاب شهر اردل و وعده هاي مسئولين که در انتخابات بر اجرايي شدن اين پروژه دادند افزود: پروژه فاضلاب چند سالي است که نيمه کاره رها شد و مسئولين در جمع ما قول قطعي شروع به کار مجدد اين پروژه را به مردم دادند اما هنوز خبري نيست و انتظار مي رود مسئولين بد قولي نکنند.

ارسال نظرات