خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

آمریکا و آل سعود در آتش عملکرد خود خواهند سوخت

امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان هلاکت همه تروریست ها در تهران را نشانه اقتدار نیروهای مسلح خواند و تاکید کرد: آمریکا، آل سعود و وابستگان و همدستان آن ها در آتش عملکرد خود خواهند سوخت و همانند همین تروریست های داعشی مورد حمایتشان انشاالله روزی مجبور به انفجار خود یعنی خودکشی خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۱۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی گفت: امروز سران عربستان، بحرین و برخی کشور های منطقه نوکر حلقه به گوش شیطان بزرگ آمریکا شده اند و در حقیقت فرزندان شیطان هستند این مایه ننگ آن هاست که با ادعای مسلمانی بر ضد مسلمانان داعش و دیگر گروه های تکفیری را مسلح می کنند.

وی با اشاره به حوادث تروریستی تهران خاطر نشان کرد: این ترقه بازی ها تازگی ندارد و از اوبل انقلاب هر وقت دشمنان استکبار صفت ما درمانده شده اند دست به کار های بچه گانه و غیر انسانی زده اند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: این بار نیز دشمنان و به ویژه آمریکا از پیروزی های رزمندگان مقاومت در سوریه، عراق و پیروزی سیاسی ملت ایران در انتخابات هنگ کرده و آزرده شده و به خیال خود با این ترقه بازی تلاش کردند از عزم و اراده ملت ایران در پیمودن مسیر انقلاب بکاهند ولی با این کار نهایت نادانی خود را نشان داده اند چراکه ملت ایران با دیدن این صحنه ها بیش از پیش به ماهییت ضد انسانی و استعماری دشمنان و به ویژه آمریکا پی می برند و متحد و یک شکل می شود.

وی با توصیه به جوانان افزود: پس از انتخابات همه مسائل را کنار بگذارید و متحد و هم صدا و با حفظ وحدت کلمه در روز قدس به تمام دشمنان از جمله گروه های تکفیری و سلفی و داعش و در راس آن ها داعش جهانی یعنی آمریکا نشان دهید که به هیچ وجه از ارزش ها و آرمان های اولیه انقلاب عدول نمی کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها