نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

مردم ایران هراسی از تروریست ها ندارند/تاکید رهبری انقلابی گری

امام جمعه تبریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تاکید بر اینکه مردم در طول 38 سال گذشته با بحران‌های متفاوت روبرو بوده و اکنون آبدیده تر از گذشته شده اند، گفت: مردم ایران هیچ هراسی از تروریست ها نداشته و با اتحاد در کنار یکدیگر برای ثبات و صلابت نظام هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آلهاشم با اشاره به سرعت گرفتن روند نابودی و شکست داعش و دیگر گروههای تروریستی در عراق و سوریه، اظهارکرد: تروریستها تلاش در جبران این ناکامیها دارند.
وی افزود: به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد نابودی گروهک های تروریستی در عراق و سوریه خواهیم بود.
حجت الاسلام آلهاشم خاطرنشان کرد: مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات عربستان ادامه دارد و مردم مسلمان این کشور با وجود مشکلات فراوان همچون شیوع بیماری وبا، به مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوز سعودیها ادامه میدهند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از مواضع و انقلاب خود در راستای منافع، امنیت منطقه و جهان اسلام دفاع میکند.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به بیانات مهم رهبر فرزانه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بین کرد: یکی از تاکیدات مهم رهبر انقلاب، توجه به انقلابی گری بود که باید آحاد ملت به خصوص مقام ها و مسئولان کشوری به آن توجه و عنایت خاصی نشان دهند، چراکه بی توجهی به این مقوله مهم می تواند آینده انقلاب را با چالش هایی مواجه کند.
وی اضافه کرد: انقلابی به معنی این است که مسئولان کشوری هدف خود را راضی کردن دشمنان و قدرت های جهانی قرار ندهند، بلکه راضی کردن مردم و توجه به ظرفیت های داخلی باید هدف اصلی آن ها باشد.
حجت الاسلام آل هاشم، وحدت در میان مسئولان را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری در آیین ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: بر این اساس مسئولان در هر رتبه و جایگاهی که باشند باید اولویت اول و آخر خود را وحدت و انسجام به خصوص در حوزه مسایل خارجی و بین المللی قرار دهند تا بدین طریق ضمن لبیک به ندای ولی امر مسلمین، دشمنان نظام را نیز ناامیدتر از گذشته کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار