امام جمعه بروجرد گفت: سازش با آمریکا کارغیرعقلانی است که فاقدان عقلانیت به دنبال آن هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۳۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیداریک هفته قبل رئیس جمهورآمریکا وسران آل سعود به عنوان حامیان تروریست در منطقه اظهارداشت: 2 حادثه تروریستی رخ داده در 17 خردادماه در شهرتهران اولین آثارعملی این نشست مشترک برای حمایت از تروریست درمنطقه است که منجربه شهادت17تن ازهم وطنان شد.

وی افزود: این 2 اقدام تروریستی با عکس العمل شایسته سربازان امنیتی وانتظامی مواجه شد که با اقتداراین نیروها همه تروریست ها به هلاکت رسیدند و نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

خطیب نمازجمعه بروجرد اد: این اقدام تروریست ها نشان داد که آنها به عنوان مزدوران قدرت های بیگانه از حضور 40 میلیونی مردم در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت ماه و همچنین شرکت بی سابقه و گسترده ملت دربیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به خشم آمده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد دشمنان بدانند اگر از ما شهید بگیرند متحدتر و منسجم تر به راه خود ادامه می دهیم این ملت امروز مصم تر از گذشته با تروریسم در جهان مبارزه خواهد کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود درجمع دانشجویان فرمودند که این ترقه بازی ها هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و این اقدامات خیلی کوچکترازآن است که بتواند در عزم جزم مردم و مسئولان برای ادامه راه تاثیرگذار باشد.

امام جمعه بروجرد گفت: امروزه ملت های جهان می بینند که تروریست ها درعراق و سوریه واپسین روزهای حیات خود را طی می کنند و درمعرض نابودی کامل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه امنیت ایران اسلامی در جهان بی نظیراست اظهارکرد: وزیراطلاعات کشور اعلام کرد که 100 طرح تروریستی از سال گذشته تا کنون شناسایی وخنثی شده است.

وی تاکید کرد: اقدام تروریستی 17 خرداد ماه مردم ایران را در ادامه راه مبارزه با تروریسم منسجم تر و مقاوم تر می کند وملت نیز باید بدانند که اگر فرزندان مدافع حرم امروز در سوریه و عراق نمی جنگیدند به تعبیر مقام معظم رهبری الان باید در همدان و کرمانشاه با تروریست مبارزه می کردیم.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: هدف اول آمریکا، صهیونیسم بین الملل و مرتجعین منطقه ایران اسلامی بوده وامروز اگرکشورهای استکباری وعربستان سعودی یمن و قطر را تحت فشار قرار می دهند به با هدف فشار برجمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل افزود: حضور با شکوه ملت ایران در آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل تجدید دوباره ملت با آرمان های امام و رهبری بود که با شکوه وعظمت خاصی برگزار شد.

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: سازش با آمریکا کارغیرعقلانی است که فاقدان عقلانیت به دنبال آن هستند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند چالش با قدرت های زورگوی دنیا مانند آمریکا عین عقلانیت است ایستادگی در برابر قلدری و باج خواهی آمریکا هزینه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: ملت ایران مانند 38 سال گذشته هزینه آن را در قالب ترورها، تحریم ها، هشت سال جنگ و تحریم اقتصادی برای حفظ عزت و استقلال پرداخت می کنند.

انتهای خبر Z

ارسال نظرات