به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب، علوم قرآنی و محصولات فرهنگی شهرستان اشکذر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در حسینیه حاج اسماعیل شهر اشکذر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۳۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ در ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی شهرستان اشکذر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل حسینیه حاج اسماعیل افتتاح شد.

در این نمایشگاه که همزمان با سایر شهرستان‌های استان برگزارشده است افزون بر یک هزار و 200 عنوان کتاب در 20 هزار جلد و در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، ادبیات، تاریخ، روان‌شناسی، کودک، پزشکی و طب سنتی با 50 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی گردآوری‌شده است.

در بخش‌های جانبی این نمایشگاه می‌توان به مجموعه آثار نویسندگان شهرستان اشکذر، مجموعه نمایشگاه عفاف و حجاب، مجموعه نمایشگاه " به سبک روح‌الله" شامل الگوها و رفتارهای امام راحل و نیز نمایشگاه محصولات فرهنگی شامل قاب، نرم‌افزارهای قرآنی و بازی‌های کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر به‌منظور ترویج کشاورزی به‌ویژه کشت گیاهان کم آبخوا و نیز استفاده از سیستمهای نوین آبیاری (آبیاری تحت‌فشار) نشریه‌ها و فیلم‌های آموزشی ترویج کشاورزی را برای استفاده علاقه‌مندان ارائه نموده است.

نمایشگاه مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان برای علاقه‌مندان و دوستداران معارف اسلامی و اهل‌بیت دایر است.

ارسال نظرات