امام جمعه یزد گفت: تروریست‌ها ساخته دست عربستان سعودی و استکبار جهانی هستند و با وجود هزینه‌های گزاف برای اقدامات جنایتکارانه خود در به ثمر سیدن اهداف شوم خود ناکام می‌مانند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این حوادث، اظهار کرد: خوشبختانه وحدت و برنامه‌ریزی‌های دقیق نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه و نیروی انتظامی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و به هلاکت رسیدن عوامل آنها شد.

وی داعش و دیگر تروریست‌ها را محصول عربستان سعودی و استکبار جهانی دانست و افزود: این اقدامات از سوی سعودی‌های جنایتکار و همچنین استکبار جهانی در راستای منزوی کردن ایران اسلامی انجام می‌گیرد و با وجود اینکه هزینه‌های چندین میلیارد دلاری برای به ثمر رسیدن این اقدامات کردند ولی باز هم ناکام ماندند و به اهداف شوم خود نرسیدند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه این حوادث بیش از پیش وحدت داخلی و همدردی مردم دنیا با ملت ایران را به دنبال دارد، تصریح کرد: این اتفاق به همه دنیا ثابت کرد ایران در مبارزه با تروریسم است و همیشه با هجوم تروریست‌ها روبه‌رو بوده است.

آیت‌الله ناصری گفت: عربستان سعودی در سال‌های گذشته اصلی‌ترین تولید کننده و صدور انسان‌های تندرو، جنایتکار و تروریست بوده و زمانی که دیدند اقدامات ایران در عراق، یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و دیگر نقاط منطقه برنامه‌های تروریستی آنها را ناکام گذاشته است، اقدام به طرح‌ریزی برای چنین حوادثی در ایران کردند که با قدرت بالای نیروهای داخلی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران در اوج امنیت قرار دارد و باید همیشه شکرگزار این نعمت بسیار بزرگ باشیم و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و نیروهای انقلابی مملکت خود را از دسیسه‌ و توطئه‌های دشمن حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر حضور مردم در صحنه‌ها و وحدت و یکپارچگی ملت ایران گفت: این وحدت و همبستگی در طول سال‌های انقلاب و همچنین بهره‌گیری از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی مقتدر، ناکامی دشمنان را در اقدامات خرابکارانه و توطئه‌ها آنها به دنبال داشته است.

ارسال نظرات