خبرهای داغ:
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطسن در ایران؛

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال جایگزینی اسلام‌ آمریکایی به جای اسلام ناب هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال جایگزینی اسلام‌ آمریکایی به جای اسلام ناب هستند
کد خبر: ۸۸۷۰۵۷۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، عبدالناصر ابوشریف شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه از حضور در شهر گنبدکاووس و در جمع مسوولان و مردم این شهرستان بسیار خوشحال هستم، اظهار کرد: تمام هدف حضور من در این شهر علاوه بر دریافت نصایح و ارشادات امام جمعه محترم و مسوولان، دعوت مردم به توجه به محور وحدت و همدلی است.

وی با بیان اینکه امروز همه به یقین رسیده‌ایم که آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان به کار گرفته‌اند، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر پیوستگی و برادری میان مسلمانان و توجه به اشتراکات ضروری و مهم است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه 13 سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر برده است، خاطرنشان کرد: پس از آزادی از زندان‌های این رژیم منحوس من را به کشور اردن تبعید کردند که آنجا نیز به علت فعالیت‌های سیاسی من به عراق و سپس به سوریه منتقل شدم.

ابوشریف با تاکید بر اینکه در روزگاری که کشورهای عربی و هم زبان ما به فلسطین و قدس شریف پشت کرده و از حمایت ما دست کشیدند این امام خمینی (ره) بود که محکم و استوار از آزادی قدس دفاع کرد، گفت: پس از ایشان نیز جانشین صالح و نعمت الهی مسلمانان حضرت آ‌یت‌الله سیدعلی خامنه‌ای مساله فلسطین را مساله اول جهان اسلام دانسته و برای آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل با قدرت خط و نشان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به روی فلسطین و آرمان‌های مقدس مردم این کشور آغوش خود را گشوده و با تمام توان از ما حمایت می‌کند، ادامه داد: برخلاف تبلیغات دشمنان امت اسلامی، ارتباطات میان ایران و فلسطین نه تنها کمرنگ نشده است بلکه قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه امروز همه مردم فلسطین می‌دانند که اقتدار سیاسی و نظامی خود را مدیون حمایت‌های ملت و رهبر ایران اسلامی از آرمان قدس شریف هستند، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و قرآن بدنبال حذف اسلام ناب از کره زمین و جایگزینی اسلام آمریکایی هستند باید همه ما با هوشیاری و بیداری در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

گفتنی است در این جلسه حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس، منصور طعنه گنبدی شهردار، حجت‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی امام جمعه موقت، سیدهادی صبایی مدیریت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج، مهدی باقریان سرپرست بسیج رسانه، صالح کاهانی و محمد اسدالله‌پور اعضای شورای مرکزی مجمع وفاق اسلامی شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار