امام جمعه ابرکوه گفت: مسئولین ما شک نکنند که سرنخ این حرکت تروریستی در دست مثلث شوم غربی، عبری و عربی است که سردمدار آن امریکا، اسرائیل و سعودی با هدایت های انگلیس است.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۰۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به برگزاری با شکوه مراسم 14 و 15 خرداد در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام (ره )، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حفظ خط و راه امام و هوشیاری در برابر تحریف این خط که خط انقلاب و انقلابی گری است تأکید کردند.


راضی کردن استکبار و موضع دیپلماسی در برابر گرگهای گرسنه، مشکلات را حل نمی کند
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هدف مسئولان راضی کردن قدرت های استکباری نباشد و فکر نکنند مشکلات با موضع دیپلماسی در برابر گرگ های گرسنه جهانی حل می شود. زیرا اگر هدف رضایت امریکا و استکبار باشد، نیروهای انقلاب با بر چسب تندروی، افراطی و خشونت دفع می شوند.

خطیب جمعه ابرکوه با تاکید بر این مطلب که مسئولین مواضعشان در برابر این شیاطین، صریح و شفاف و انقلابی باشد نه انعطافی، گفت: لذا نباید به بهانه هزینه داشتن چالش با استکبار جهانی، چنین باشد چرا که سازش با استکبار هزینه ای بدتر دارد و آن این است که باید از اصل انقلاب، نظام انقلابی، دین، اصول و ارزش های آن بگذریم.

وی بیان کرد: دولت و ملت هم دست و هم زبان راه امام و مؤلفه های بنیادین گفتمان امام و انقلاب اسلامی را تحت زعامت امام گونه مقام معظم رهبری حفظ کنند، که در این صورت این ملت، این نیرو های بسیجی و حزب الهی، این یاران امام و ولایت تا زنده اند نخواهند گذاشت خط و مبانی امام و انقلاب دستخوش تحریف و خیانت شود. نخواهند گذاشت رؤیای کاذبه شما بدخواهان که می خواهید جای شهید و جلّاد را عوض کنید، هرگز تعبیر شود.

حسینی اذعان کرد: کسانی که فکر می کنند چون جوانان ما دوران سخت ترورهای کور دهه شصت و دفاع مقدس را ندیده اند، می توانند رأی انقلابی آنها را بزنند، دچار توهم هستند. شما باید ببینند که با یک ترقّه بازی در مجلس و حرم امام (ره)، ملت یک مرتبه روحیه اتحاد انقلابی خود را به نمایش می گذارد و از حرکت کور شما بزدلان داعشی و اربابانتان، اعلام انزجار می کند.


شک نکنید سرنخ حرکت تروریستی مجلس و حرم امام (ره) در دست مثلث شوم است
وی تاکید کرد: مسئولین ما شک نکنند که سرنخ این حرکت تروریستی در دست مثلث شوم غربی، عبری و عربی است که سردمدار آن امریکا، اسرائیل و سعودی با هدایت های انگلیس است و هدفشان سلب امنیت و آرامش ایرانی است که مهد امنیّت در جزیره آتش و ناامنی در منطقه است.

این مقام مسئول ادامه داد: اینها در جنگ زرگری علیه قطر که تا دیروز هم پیمان خودشان بوده و ظاهراً امروز موضع حمایت از ایران و محور مقاومت را در پیش گرفته است چه تشرها که نمی زنند. اما اینها بازی است و خدا می خواهد که در جبهه باطل ائتلاف علیه ملت های یمن و بحرین شکاف و اختلاف افتد و دود آن در چشم خودشان برود.


جوانان مردانه دور معصیت و آسیب های اجتماعی که دستاورد شیطان است، خط قرمز بکشید
امام جمعه ابرکوه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر خاطر نشان کرد: سعی کنیم بین خود و خدا، از گذشته بد خود پشیمان شویم و افق آینده زندگیمان را به نور ایمان و عمل صالح روشن کنیم.

حسینی خطاب به جوانان گفت: عزیزان چشمانتان را باز کنید و در زندگی کمین های دشمن را ببینید. فضاهای معصیت زا و آلوده مجازی هدفی جز بی هویت کردن، بیچاره کردن و ضربه زدن به شما وکانون خانواده ها و نابودی ارزش های ایمانی، اخلاقی و دینی شما را ندارد.

وی بیان کرد: مردانه تصمیم بگیرید دور ماهواره ها، دجالواره ها و ابزار تصویری و اینترنتی، اعتیاد، فساد، فقر، بداخلاقی، خیانت های خانوادگی، طلاق، فحشاء و منکر، آسیب های اجتماعی و بد حجابی، قتل و جنایت، گرفتاری و فلاکت، زندان و بی آبرویی، که دستاورد وسوسه های شیطان در زندگی است، خط قرمز بکشید.

حسینی ابراز کرد: راهکار نجات جامعه این است که جوانان عزیز ما، خانواده ها، زنان و دختران، همه و همه نماز و عبادت، ارتباط با خدا و تقویت مبانی ایمانی را سرلوحه امور زندگیشان قرار دهند.


گلایه امام جمعه ابرکوه از مسئولان قضایی شهرستان
امام جمعه ابرکوه در پایان ضمن هشدار به مردم که در حفظ اموال، احشام و زیورآلات مسامحه کار نباشند، به نیروهای انتظامی توصیه کرد: به جد از این عوامل سلب امنیت، سلب امنیت کنید و همچنین به دادگستری توصیه می کنم در برخورد با این خاطیان رو سیاه مسامحه کاری نکنند.

وی گفت: بنده غصه می خورم وقتی می شنوم 2 تیم جمعاً 7 نفره، در حین سرقت دستگیر شده اند، اما مسئولین قضائی یک شب هم آنها را بازداشت نکرده اند! چرا اینها را گوشمالی نمی کنید؟!

ارسال نظرات