جمع آوری بیش از 500 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام

بوشهر-مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: حامیان خیر ایتام شهرستان دیر بیش از 500 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

مسلم انیژ پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با اشاره به اینکه تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر  224 یتیم است، اظهارداشت: در سال جاری بیش از 500 میلیون ریال توسط حامیان به حساب ایتام واریز شد.

وی با بیان اینکه حامیان همواره برای رفع مشکلات ایتام تحت تکفل خود در تلاش هستند که از اقدامات خیرخواهانه آنان در راستای مرتفع ساختن نیازهای اساسی ایتام تحت پوشش قدردانی می‌کنیم، افزود: حمایت حامیان از این ایتام نیازمند سبب می‌شود تا آنان بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر به مدارج عالی تحصیلی، علمی، اجتماعی و اقتصادی دست یابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: به منظور حسن همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ الهی اکرام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار ،طرح اکرام  و محسنین توسط کمیته امداد به اجرا درآمده که یکی از موفق ترین طرحهای این نهاد است .

انیژ پور افزود: ایتام در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویتهای نیاز خانواده می باشند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز یتیم و خانواده در اختیار حامی قرار داده میشود پس از آن کمکهای حامی ماهیانه و سالیانه به فرد خیر ، صرف اموراتی همچون خرید مسکن-تامین جهیزیه و هدیه ازدواج –درمان-تحصیل ایتام می گردد.

مسلم انیژ پور در پایان اجرای این طرح خداپسندانه را در وهله اول ایجاد روحیه نوع دوستی و همدلی در قلب های مردم و تسکین آلام نیازمندان دانست.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار