آئین استقبال از پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی با حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در آبادان برگزار ‌شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۲۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی تیپ قمربنی هاشم علیه السلام گفت: شامگاه جمعه مراسم استقبال از پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم و جمعی از فرماندهان و رزمندگان این یگان در فرودگاه آیت‌الله جمی شهرستان آبادان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی افضلی افزود: امشب(شنبه 20خرداد96) نیز مراسم شبی با شهدا با حضور خانواده و آشنایان شهید و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) آبادان برگزار می شود.

وی، ادامه داد: پیکر مطهر شهید سید رضا ثابتی، روز یکشنبه 21خردادماه، راس ساعت ۱۸ با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهداء، نیروهای نظامی و انتظامی و مسؤولان از مقابل مصلای آبادان به سمت مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام تشییع و در گلزار شهدا آرام می گیرد.

سرهنگ افضلی، همچنین از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم عصر یک‌شنبه، از ساعت ۱۷ الی ۱۸ در مصلی نماز جمعه شهرستان آبادان به یاد این شهید بزرگوار خبر داد.

گفتنی است: شهید سید رضا ثابتی، یکی از جوانان آبادانی است در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت، که برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود و روز چهارشنبه 17 خرداد ماه به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و تماس‌هایی که با وی گرفته شد نیز پاسخ نداد، تا اینکه به خانواده‌اش اطلاع داده شد در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراحعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری ایشان شناسایی شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات