در جریان انتخابات گفته می شد سایه جنگ از سر ما برداشته می‌شود و رئیس‌جمهور هم اعلام آمادگی کرد که برای حل باقی مشکلات مذاکره کنیم و در واقع چراغ سبزی برای مذاکره نشان داد و پشت آن چراغ سبز، تدارک سفر ترامپ به عربستان و این جنایت فجیع در ایران دیده شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۳۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: دل پیغمبر با ولادت این امام شاد و چشمانشان روشن گشت.

وی افزود: ولادت امام حسن مجتبی(ع) سبب شد، دشمنانی که پیامبر را از این رو که فرزند پسری ندارد، ابتر نامیدند، نا امید شوند چراکه آنان فکر پلید و شیطانی خود می‌کردند با از دنیا رفتن پیامبر دینش تمام می‌شود و آنان می‌توانند به بت‌پرستی قبل برگردند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: خداوند با نازل کردن سوره کوثر، نوید ادامه پیامبری را به حضرت محمد(ص) داد.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه عوامل استکبار در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در کنار مرقد امام راحل جنایتی را مرتکب شدند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) علم اسلام را برافراشت و مقاومت در برابر استکبار را آغاز و با منافع نامشروع آمریکا در ایران مخالفت کرد و دشمن اساس کار را هدف قرار داد.

معلمی ادامه داد: هدف دشمن این بود که وارد حرم امام و صحن مجلس شوند و اگر بتوانند یا نمایندگان را به گروگان بگیرند و یا آنها را مورد هدف قرار دهند که این اتفاق رخ نداد و این حرکت کور و ناموفق سبب شد آنان به هدفی که می‌خواستند نرسند و در این حمله 17 نفر از مردم روزه‌دار بی‌گناه شهید شدند.

وی تصریح کرد: در شرایطی این اتفاق افتاد که در عربستان که سرزمین وحی و نزول قرآن است، مظهر استکبار دست در دست آل خبیث سعود رقص شمشیر داشته باشد و پشت‌سر بلافاصله این اتفاق می‌افتد.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه استکبار ضربه سنگینی از انقلاب و روحیات انقلابی مردم منطقه خورده است، اظهار کرد: در عراق و سوریه، داعش در حال نابودی است و قدم به قدم اماکنی که تصرف کردند بازپس گرفته می‌شود و این ترورها تلاش مذبوحانه است.

این مسؤول افزود: در جریان انتخابات گاهی گفته می‌شد اگر رئیس‌جمهور رأی بیاورد سایه جنگ از سر ما برداشته می‌شود و این تصور بود که اگر آمادگی برای گفت‌و‌گو با آمریکا را داشته باشیم مشکلات ما حل می‌شود و رئیس‌جمهور هم اعلام آمادگی کرد که برای حل باقی مشکلات مذاکره کنیم و در واقع چراغ سبزی برای مذاکره نشان داد و پشت آن چراغ سبز، تدارک سفر ترامپ به عربستان و این جنایت فجیع در ایران دیده شد.

معلمی با بیان اینکه قرار بود برجام، تحریم‌ها را بردارد و تحریم جدیدی نباشد، اظهار کرد: در همین هفته سنای آمریکا تهدید جدیدی را علیه ایران اتخاذ کرد.

وی ادامه داد: هفته گذشته ارتش سوریه عرصه را بر داعشیان تنگ کرده بود و هواپیماهای آمریکایی با این ادعا که می‌خواهیم با تروریست‌ها مبارزه کنیم، ستون نظامی ارتش سوریه را می‌زنند برای اینکه داعش جان سالم به سر ببرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دوسال و نیم است که عربستان، به مردم مظلوم یمن حمله می‌کند و بیماری وبا در یمن غوغا می‌کند ولی دنیا خفقان گرفته است و از ماهم می‌خواهند که از آن مردم مظلوم حمایت نکنیم.

این مسؤول با بیان اینکه ما شیعه مکتب اهل بیت هستیم و شیعه حلال‌زاده نمی‌تواند با ظالم روی سازش داشته باشد، اظهار کرد: شیعه باید یار مظلوم باشد و در برابر ظالم مقاوم و استوار بایستد.

معلمی ادامه داد: وزیر اطلاعات در هفته گذشته به حضور و وجود 50 نفر دو تابعیتی اشاره کرد و گفت آنهایی که گرین کارت یا اقامت دارند دوتابعیتی نیستند و قانون کسانی را از مداخله منع کرد که دو پاسپورت دارند و ببینیم دشمن درصدد نفوذ بوده و است.

وی تصریح کرد: دشمن در صدد فریب افکار عمومی است و آنها به ویژه سعی می‌کنند در مورد مسائل اساسی حاشیه‌سازی کرده و افکار عمومی را به آن مشغول کنند تا کار خود را پیش ببرند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه گاهی این نفوذ به جایی می‌رسد که گاهی حرف آنها از زبان یک روحانی یا مسؤول بلندپایه بیرون می‌آید، افزود: روحانی و مسؤول که باید انقلابی باشد گاهی با چند واسطه  خواسته یا ناخواسته حرف دشمن از زبانش خارج می‌شود.

وی ادامه داد: دوقطبی کردن، افشاندن بذر تشدد و فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های انقلاب، از اهداف شوم دشمن است و در این راستا متأسفانه آن قدر پیش رفتند که برخی از مسؤولان خودی  ما به جای تکریم از نیروهای انقلابی، آنان را عناصر تندرو و افراطی بخوانند و علی‌رغم وجود مشکلات فراوان در کشور برگزاری کنسرت موسیقی را مسأله اول کشور جلوه دهند و با واژه آزادی، آنقدر بازی کنند که برخی از زنان کم‌شخصیت خیال کنند حالا دیگر می‌توانند روسری را بردارند و القای دروغ این مطلب که 38 سال اعدام و بریدن زبان‌ها و  شکستن قلم‌ها را مطرح کرده و  ادعای عقلانیت برای جریان روشن‌فکری سازش‌کارانه دارند که این‌ها آدرس‌های غلط برای دشمن و جسور ساختن آنها است.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: به فضل الهی ملت ایران، پیوند ناگسستنی خود با امام و آرمان‌های شهدا حفظ می‌کنند و به کوری چشم دشمنان از این راه عقب‌نشینی نخواهند داشت.

این مسؤول ادامه داد: این عوامل مزدور کسانی را کشتند که یا ارباب رجوع بودند یا کارمند اداری مجلس بودند و به فرمایش رهبری این حملات کوچکتر از آن است در پیوند ملت ایران خللی ایجاد کند و چیزی جز افزایش نفرت از آمریکا و  ایادی آن در منطقه در مردم اثری دیگر ندارد.

معلمی به سند 2030 اشاره کرد و گفت: مسؤول مملکتی در اینستاگرام خود می‌نویسد که فریب‌کاران حتی به رهبری هم گزارش دروغ دادند و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان می‌فرماید گزارشات رسیده به ما درست است و نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته شود.

وی ادامه داد: این سند 2030 در پروسه زمانی 15 ساله درصدد است تا طبق امیال و اهداف شوم نظام سلطه با تحمیل فرهنگ و سبک زندگی غربی و با غلبه بر خرده فرهنگ‌های بومی نوعی جهانی شدن را با محوریت قدرت‌های غربی به ویژه شیطان بزرگ رقم بزند.

امام جمعه قائم‌شهر در پایان به درمانگاه نزدیک مصلی اشاره کرد و گفت: کسی با این طرح مخالفت نکرد و تنها شهرداری برای ارائه خدمات و ایجاد پارکینگ نیاز به دریافت عوارض  دارد که مخالفت شد و مسؤولان احداث بیمارستان تخصصی مدعی بودند که 5 میلیارد تومان اعتبار دارد و الان نزدیک به سه ماه است که پروژه راکد ماند و من معتقد بودم اگر اعتباری است برای اتمام بیمارستان رازی که چهار ساله شد بگذارند و گفتند این اعتبار جدا برای درمانگاه تخصصی است و حال باید پیگیر شوند که چرا این پروژه هم راکد مانده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها