خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار:

سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم جهانی است

شفیعی گفت: ما در حمایت از سوریه پایگاهی برای مقابله با دشمن در بیرون مرزهای ایران زده ایم.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۷۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با عرض تسلیت شهادت دو یار صدیق نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتفاقی که در شهر تهران توسط تروریست ها افتاد، مردم بیشتر از پیش موضوع امنیت و آرامش را احساس کردند و فهمیدند اگر شهدای مدافع حرم نباشند اوضاع کشور به مانند دیروز تهران خواهد بود.

سرهنگ محمد شفیعی گفت: باید قبول کرد سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم جهانی است و ما در حمایت از سوریه، پایگاهی برای مقابله با دشمن در بیرون مرزهای ایران زده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با وجود سایر کشورهای عربی؛ تنها کشوری که ضربه ای به ما نزد و ما را در جنگ با عراق همراهی کرد، سوریه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار تأکید کرد: قطعاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قوت و قدرت انتقام شهدای مظلوم را خواهد گرفت.

شفیعی خطاب به نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت دو تن از کارکنان دفتر شما در مجلس شورای اسلامی که توسط عناصر تروریستی تکفیری داعش که سر در آخور کشور های مرتجع منطقه دارند و  عمله استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای خونخوار هستند را تبریک و تسلیت عرض کرده و برای جنابعالی که خار چشم دشمنان اسلام هستید آرزوی صحت و سلامتی دارم.

ارسال نظرات