امام جمعه مه ولات گفت: کسانی که با عقلانیت می گویند چالش‌ها با قدرت هزینه دارد باید متوجه بود سازش‌ها هزینه بیشتری دارد.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۲۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،حجت الاسلام محمدعلی میری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه شهر فیض آباد خطبه اول را در زمینه مراحل سه گانه تقوا ارائه داد و در خطبه دوم ضمن اشاره به مناسبات عمده مطلب خود به دو سخنرانی راه گشای معظم له اختصاص داد و گفت:  کسانی که به اسم عقلانیت می گویند چالش با قدرت ها هزینه دارد اما باید متوجه بود که سازش نیز هزینه بیشتری دارد.

محمد علی میری افزود: در اولین سفر ترامپ به عربستان، دولت سعودی برای اینکه بتواند با رئیس‌جمهور جدید آمریکا سازش کند مجبور می‌شود بیش از نیمی از ذخایر موجود مالی خودش را در خدمت هدف‌ها و طبق میل آمریکا هزینه کند که سازش هم هزینه دارد و اگر چالش اگر عقلایی باشد و منطبق با منطق باشد هزینه‌اش به‌مراتب کمتر از هزینه‌ی سازش است.

وی در خصوص دغدغه معظم له اشاره و تصریح کرد: بعضی افراد به امام راحل به چشم میراث فرهنگی نگاه می کنند درست نبوده بلکه راه امام(ره) ، خط امام(ره) و رهبری امام زنده و حاضر است و با سخن، فکر و آرمان خود ملت ایران را هدایت می کند.

حجت الاسلام میری در دیدار رهبر انقلاب اسلامی با دانشجویان که به سه ساعت انجامید و دو ساعت آن دانشجویان نظریات خود را مطرح کردند،معظم له اظهار رضایت کرده و فرمودند بسیار متین، قوی، سنجیده و در سطح بالا که نسبت به اوایل انقلاب و حتی سال‌های پیش آن را نشانه رشد و حرکت رو به جلو تعبیر کردند و از مسولان دانشگاه ها خواستند به این نظریات دانشجویان توجه ویژه داشته باشند.

خطیب جمعه مه ولات با اشاره به حادثه تروریستی مرقد مطهر امام خمینی(ره) و خانه ملت که حوادث بزرگ همچون دفاع مقدس و ترورهای منافقین از ابتدای انقلاب وجود داشته است خاطرنشان کرد: نظام اسلامی و ملت نجیب ایران از ابتدای انقلاب حوادثی بزرگ به مراتب دفاع مقدس و ترورهای منافقین مزدور را پشت سر گذراندند با این گونه حرکات از مسیر تکاملی خویش عقب نخواهند نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها