خبرهای داغ:
ماموستا ملاعبدالله غفوری گفت: اقدام تروریستی و ناجوانمردانه تهران نشان از خباثت‌های دشمنان اسلام با ملت ایران است
کد خبر: ۸۸۷۰۷۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا غفوری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، معاونین، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان و ورزشکاران برتر با اشاره به آیه  یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ ﴿توبه آیه ی 73 حادثه تروریستی تهران را شدیدا محکوم کرد .

 

غفوری ادامه داد: جنایتکاران، ظالمان و تجاوزگران در طول انقلاب اسلامی ایران همواره در صدد ضربه زدن به این مملکت اسلامی بوده اند و مسلماً برای ضربه زدن به نظام و ایجاد رعب و وحشت به هر نحو ممکن کوتاه نخواهند آمد.

 

وی گفت: هدف این جنایتکاران بر هم زدن امنیت و نظم عمومی است و عوامل این تررو مطمئن باشند با چنین اقدامات وقیحانه ای هیچ خللی در همبستگی مردم وارد نخواهد شد و در سایه وحدت هیچ آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این جریان و حمله تروریستی دست پروده استکبار غاصب و نتیجه سفر رئیس جمهور ملعون و بی خاصیت امریکای جنایتکار در منطقه برای اشفتگی و چند دستگی در میان امت مسلمانان و کشورهای منطقه است.

 

امام جمعه روانسر در پایان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر را از خداوند خواستار شد.

 

در ادامه ماموستا ملاعبدالله غفوری امام جمعه روانسر اقدام تروریستی و ناجوانمردانه تهران را  نشان از خباثت‌های دشمنان اسلام با ملت ایران است.

ارسال نظرات