خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب واحد قزوین به عنوان واحد جامع برتر در حوزه تداوم برتری واحدهای دانشگاهی در پنجمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۶۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر علی محمد نوریان با ارسال لوح سپاسی، کسب این عنوان در جشنواره فرهیختگان را به دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تبریک گفته است.

در متن این لوح آمده است:

"بسمه تعالی

فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر مرتضی موسی خانی

توسعه علمی و فناوری و رسیدن به جایگاه متعالی و داشتن کشوری توانا در همه عرصه ها، جز با تلاش، خلاقیت و نوآوری دانشمندان و پژوهشگران کشور میسر نمی شود و بزرگداشت عالمان و صاحب نظران اندیشه و خرد امری است شایسته که ریشه در فرهنگ دینی و هویت ملی ایران اسلامی دارد.

بدین وسیله انتخاب واحد قزوین را به عنوان واحد جامع برتر در حوزه تداوم برتری واحدهای دانشگاهی در پنجمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی (جشنواره فرهیختگان - 1396) ارج نهاده و امیدوارم با تلاش و کوشش روزافزون شاهد آن باشیم که این دانشگاه به عنوان یکی از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گرفته است سهم بالایی در توسعه جایگاه علم و فناوری کشور و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان داشته باشد.

دکتر علی محمد نوریان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی"

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها