خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

فریب خورده‌های داعش تکفیری بدانند ایران جهنم آنان است

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی با اشاره به کسانی که در سالهای گذشته شعار نه غزه نه لبنان می دانند بیان کرد: اگر امروز رشادت های مدافعین حرم نبود باید از این گونه اقدامات داخل کشور زیاد می دیدم.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۹۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان ،حجت الاسلام محمد علاءالدینی در خطبه های نماز جمعه اين هفته گلپایگان ضمن اشاره به حادثه خونین دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : عده ای جاهل و حرمت شکن و حقیر به عنوان عروسک های خیمه شب بازی دشمنان آمدند و سلاحی که باید قلب دشمن مسلمین را نشانه بگیرد به روی مومنین روزه دار و مردم عادی و مردمی که از جاهای مختلف برای حل مشکلاتشان به آنجا آمده بودند گرفتند.

وی با بیان اینکه شعار داعش وحشت ایجاد کردن است گفت : داعش در جمهوری اسلامی سابقه دارد و داعش نسخه جدید منافقین است.

خطيب جمعه گلپايگان با اشاره به کشتار مردم بی دفاع به شکل های ناجوانمردانه توسط داعش عنوان کرد: منافقین دیگر توان گذشته را ندارند و باید به ناچار با شاهزاده عربستان مذاکره کنند و اهداف خود را توسط داعش پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی با اشاره به کسانی که در سالهای گذشته شعار نه غزه نه لبنان می دانند بیان کرد: اگر امروز رشادت های مدافعین حرم نبود باید از این گونه اقدامات داخل کشور زیاد میدیدم.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه تحلیل های مختلفی راجع به این حادثه شد افزود : بهترین و رساترین تعبیر، تعبیر مقام معظم رهبری بود که فرمودند با این ترقه بازی ها نمی توانید در اراده امت ما خللی وارد کنید شما کوچک تر از آن هستید که بتوانید در اراده امت و مسئولین اثر بگذارید.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اظهار داشت: این حوادثی که شما ایجاد کردید باعث شد مردم ما بفهمند که اگر مدافعین حرم در دل دشمن به آنها ضربه نمی زدند امروز مي بايست باید از این گونه اقدامات داخل کشور زیاد می دیديم و هر لحظه می بایست در خیابان های تهران با چنین آدم هایی بجنگیم.

علاء الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اینها نشانه کینه و دشمنی مزدوران استکبار با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و هر چیزی که نام اسلام را در این مملکت زنده می کند هست اظهار داشت: مباشران و مصدقان بدانند که نتیجه اقداماتشان دو چیز است یک افزایش نفرت از آمریکا و آل سعود و دومین نتیجه افزایش اتحاد و بیداری ملت ما و استحکام اراده آهنین ما در برخورد با تروریسم و خباثت و آلودگی.

اینها آمده بودند که به صحن مجلس بروند اما حفاظت اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل اینها ایستادند و آنها راه را گم کردند و برای آمدن به مجلس سوار آسانسوری شدند که آنها را در طبقه دیگری پیاده کرد .

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امداد الهی و اتحاد مردم از مسائل اصلی است گفت: باید بدانیم این حوادث، حوادث برنامه ریزی شده است و در آستانه روز قدس برای اینکه صدای مرگ بر آمريكاي مردم ايران بلند نشود این حوادث را تکرار می کنند.

وی تصریح کرد : ما سینه های خود را برای گلوله های دشمن آماده کردیم اما نه در راه افتراق و اختلاف بلکه در راه اتحاد.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی با اشاره به اینکه این حوادث به منظور به پا نخواستن صدای مرگ بر امریکا در منطقه در روز قدس و کم رنگ شدن شکست عربستان در باتلاق یمن و بحرین و همچنین گرداب قطر در اذهان است گفت: می خواهند با تكرار این حوادث خباثت هایی که در منطقه یمن داشتند را از چشم ها دور کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان خبیث و حسود که حماسه با شکوه انتخابات را نتوانستند تحمل کنند دست به اقدامات تروریستی زدند، گفت: سازمان سیای آمریکا در سناریوی خود ناتوی فرهنگی و تحریم جدید طراحی می‌کند، مسلماً اقداماتی را برای ناامن کردن ایران پیگیری می‌کند، ضروری است مردم و مسؤولان اتحاد را منسجم تر کنند.

وی افزود: فریب خورده‌های داعش تکفیری بدانند ایران جهنم آنان است، در همین دو ساعت عملیات تروریستی با تلاش نیروهای امنیتی ایران، حامیان و طراحان این حادثه تروریستی شوم به اهداف خود نرسیدند بنابراین ایران جولانگاه داعش برای به هدف رسیدن حامیان آنان نیست، بلکه جهنمي براي داعشی ها‌ست.

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت: آل سعود و همه آل های منطقه مزدورانی بیش نیستند اصل این است که آمریکا را فراموش نکنیم همانطور که امام(ره) فرمود دشمن شماره یک ما آمریکا است.

وی با بیان اینکه همه اینها ناتوی فرهنگی نیست، ناتوی فیزیکی و ناتوی عربی و ناتوی آسیایی است یادآور شد: آن چیزی که باید روی آن حساس باشیم ناتوی فرهنگی است یعنی سند هایی را دارند امضا می کنند که در آن ها دین زدایی وجود دارد.

خطيب جمعه گلپايگان در خصوص سند ۲۰۳۰ خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، کاري نداریم در این سند چه چیزی هست اینکه دیگران بنشینند برای فکر ما و نظام آموزشی ما چنین سند ها و اسنادی را امضا و اجرا کنند این برای ما پذیرفتنی نیست.

علاء الدینی در پایان خاطر نشان كرد : ان‌شاءالله که اتحاد و بصیرت و همدلی ما باطل السحر همه فتنه ها خواهد بود.


ارسال نظرات