شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد:

سینه هر متجاوز خارجی به خاک ایران را قبل از شلیک اولین گلوله‌اش خواهیم دراند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حادثه تروریستی دوازدهم رمضان در تهران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۱۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد در محکومیت حادثه تروریستی دوازدهم رمضان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ     توبه 5

مشركان را هر كجا يافتيد بكشيد و آنان را دستگير كنيد و به محاصره درآوريد و در هر كمينگاهى به كمين آنان بنشينيد.

بار دیگر اسلام امریکایی با چراغ سبز عامل بی ثباتی منطقه – آل سعود خبیث – پرده نفاق را از چهره برداشته و بصورت علنی به نزاع با عمود خیمه مقاومت منطقه ای یعنی جمهوری اسلامی ایران برخواسته و چون مگسی در عرصه سیمرغ ابراز وجود کرده است.

حمله تروریستی هفدهم خردادماه تهران حامل دو پیام مهم بود: اول آنکه ساده لوحان داخلی بدانند جهان امروز بر عکس شعارهای زیبا و خوش آب و رنگ حقوق بشری نه تنها در گرو عمل به این شعارها نیست بلکه همانهایی که امروز کرسی حفظ حقوق بشر را در دست دارند در پس این تابلوی عوام فریبانه، تبدیل به اژدهایی تمامیت خواه شده اند و برای کسب عنوان قدرت منطقه ای و استثمار نوین دول منفعل شیخ نشین عربی از هیچ حیله ای فروگذار نمی‌کنند. خوش خیالان و مماشات خواهان داخلی به خود آمده و در برابر گرگ صفتان لبخند خوش خیالی نزنند.

دوم آنکه تمام ایرانیانی که ماجرای نیمروز هفدهم خردادماه را با نگرانی و از اولین دقایق پیگیر شدند، ، خبری مبنی بر قرار دادن میز مذاکره در میانه میدان نبرد با تروریسم ندیدند و تریبون و راه حل دیپلماتیکی برای حفاظت جان مردم نخواستند. هیچیک از فرماندهان میدانی حاضر در این عرصه از بلندگوها اعلام نکرد که خشاب های ما خالی است. و هیچیک از مقامات امنیتی، حاضر به دادن امتیاز برای تسلیم شدن حریف نشد.

آنچه که مردم با نگرانی و از صمیم قلب خواستند اول سلامت فرزندان گمنام مبارزه با تروریسم کشور بود و دوم برچیده شدن هرچه سریع تر یکایک کرم های سرشاخه خوار سعودی. آری امروز مردم نگران ایران، به وضوح ضرورت عمل به آیه شریفه (وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ) را درک کرده و دیگر هیچگاه حاضر به محدود شدن آن نیستند.

شامگاه هفدهم خردادماه 96 فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله) در دیدارشان با دانشجویان به تشکل های دانشجویی که همواره رسوا کننده رسوایان بوده اند دستور آتش به اختیار داده تا فصل جدیدی از حضور دانشجویان در عالم سیاست و فرهنگ آغاز شود.

ما دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گناباد ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) بخاطر اهانت به ساحت ملکوتی حضرت امام راحل و انفجار عامل انتحاری در بارگاه ایشان، با خانواده جانباختگان و شهدای مظلوم هموطنمان در حادثه اخیر پایتخت ابراز همدردی کرده و طبق دستوری که از فرماندهی کل قوا دریافت کردیم اعلام میداریم :

اولاً اجازه نخواهیم داد خباثت های آل سعود در منطقه جلب توجه نموده و باعث انحراف ما از شعار مرگ بر امریکا گردد بلکه ما هنوز هم که هنوز است سودای آزادی قدس را در سر می‌پرورانیم ثانیاً از این پس قلم پای هر مماشات خواه داخلی که سر سازش با استکبار را داشته باشد خرد نموده و سینه هر متجاوز خارجی به این آب و خاک را قبل از شلیک اولین گلوله اش خواهیم دراند.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گناباد
ارسال نظرات
پر بیننده ها