امام جمعه نیر:

مسئولان در گفتار خود کنترل داشته باشند و زهرآگین سخن نگویند/نباید گذاشت جلاد جای شهید را بگیرد

حجت الاسلام میکائیل مقدسی گفت: مسئولان در گفتار خود کنترل بیشتری داشته باشند و زهرآگین و نیش دار سخن نگویند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر اظهار داشت: اکنون با خوبی و خوشی انتخابات تمام شده است و از مسئولان انتظار می رود در گفتار خود کنترل بیشتری داشته باشند و زهرآگین و نیش دار سخن نگویند و منتقدان را سرزنش نکنند و اکنون به عنوان فرصت تسویه حساب نگاه نکنند.

امام جمعه نیر گفت: مسلم است که افرادی که دچار تخلفات شده اند باید تشکیلات قضایی به پرونده آنها رسیدگی کرده و تعقیب کند.

وی افزود: اکنون فضای؛ فضای دوستی، همدلی و همکاری است و باید دست در دست هم در پیشرفت و آبادنی کشور بکوشیم.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی در ادامه اطهار داشت:حوادث اخیر تروریستی در کشور بیانگر این واقعیت است که سامانه امنیتی کشور همواره در مقابل عملیات تروریستی مقتر عمل کرده و در این حادثه تروریستی نیز هوشیاری و سرعت نیروهای امنیتی ،،سپاهی و انتظامی قابل قبول بود و مانع از دستیابی تروریست ها به اهداف تعیین شده خود و ناکامی آنان در این عملیات مذبوخانه و کور شد.

وی افزود: رهبری انقلاب اسلامی چند روز پیش در حرم امام خمینی(ره) سخنانی را ایراد کردند که برجسته تر از سخنان دیگر ایشان در سایت ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شد. ایشان با توجه به تبلیغات عده ای برای تحریف تاریخ دهه ۶۰ فرمودند: من توصیه میکنم به کسانی که راجع‌ به دهه۶۰ قضاوت می‌کنند، جای شهید و جلاد عوض نشود. در دهه۶۰ تروریست‌ها و منافقین و پشتیبان‌های آنان باملت ایران جفا کردند.

خطیب جمعه نیر تصریح کرد: این سخنان رهبری مشخصا به این دلیل بیان شده است که در سال های اخیر عده ای به عمد تلاش دارند با شبهه وارد کردن و وارونه نمایی، اتفاقات سال ۶۰ و ۶۷ را به گونه ای نشان دهند تا برای نسل جوان اینگونه القا شود که تیم های ترور مجاهدین حضور داشتند و بعدها دستگیر و اعدام شدند انسان های مظلوم و بیگناهی بودند و افراد عضو در دادستانی انسان های جلاد و خون خواری بودن که بی دلیل اعدام می کردند و از این اعدام کردن هم لذت می بردند!!

وی گفت: یکی از شگردهای دشمنان ایران اسلامی و برخی عوامل داخلی ، عوض کردن ارزشها و ضد ارزشها با هم است، مثلا برای فرو کاستن از ارزش شهادت، آن را مساوی با خشونت می‌دانند.

ارسال نظرات