واکنش انسیه شاه حسینی به حادثه تروریستی تهران در گفتگو با «بسیج»:
انسیه شاه حسینی گفت: کسانی که حواسشان نیست و قدر بچه های امنیتی را نمی دانند قدر سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی و حفاظت و اطلاعات را نمی دانند و فراموش کرده اند باید بیشتر توجه کنند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۶۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
این حادثه تلنگری بود تا عده ای قدر نیروهای امنیتی را بیشتر بدانند
انسیه شاه حسینی کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: در این شرایطی که چنین اتفاقی افتاد و با این سرعت اینها دستگیر شدند باید قدر نیروهای امنیتی را بیشتر بدانیم.

وی افزود: ضمن اینکه من در جریان بودم که مدتهاست که این گروه ها فعالیت خود را شروع کرده بودند ولی خوشبختانه هر بار تیرشان به سنگ می خورد یعنی نیروهای امنیتی ما هوشیار بودند و اگر سطح هوشیاری آنها نبود واقعا ما مدتها قبل این مسائل را می دیدیم.

شاه حسینی با بیان اینکه شهادت نیروهای امنیتی اگر چه سخت بود ولی جنبه مثبتی هم داشت تصریح کرد: کسانی که حواسشان نیست و قدر بچه های امنیتی را نمی دانند قدر سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی و حفاظت و اطلاعات را نمی دانند و فراموش کرده اند باید بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: عده ای حتی بعضی وقتها در بعضی معاملات به نفع خودشان اینها را می کوبند این حوادث باعث می شود که ما اطرافمان را بهتر ببینیم که کسانی که خاموش عمل می کنند و مثل شمع می سوزند ولی نمی گذارند کسی مطلع شود چقدر حضور با ارزشی دارند. ولی ما در مناسبات سیاسی حتی برای آوردن دو رأی بیشتر به اینها حمله می کنیم این حادثه باعث می شود که ما کمی گوش و چشم و دلمان را باز کنیم و ببینیم که دنیا دست چه کسی است.

کارگردان کشورمان اظهار داشت: عده ای متوجه می شوند که حتی اگر آزادی ظاهری و غربی داشته باشند و هر آرایش و لباسی که می خواهند داشته باشند ولی یک لحظه احساس امنیت نکنند هیچ لذتی از آزادی وجود ندارد باید بفهمیم و قدر اینها را بدانیم و متوجه باشیم که در وسط آتش زندگی کردن و نسوختن یعنی چه.

ارسال نظرات