فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

عملیات تروریستی تهران حاصل همکاری حامیان آن‌ها از ریاض تا واشنگتن بود

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: عملیات تروریستی تهران محصول همکاری همه تروریست‌ها و حامیان آن‌ها از ریاض تا واشنگتن بود.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۶۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با اشاره به اینکه عملیات تروریستی که در تهران انجام شد محصول همکاری حامیان  تروریستها  از ریاض تا واشنگتن بود اظهارداشت: این کشورها می دانند که توان ناامن کردن ایران را نداشته و تنها هدفشان امتیاز گیر در عرصه بین المللی و در مذاکرات احتمالی آینده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴سال است که تروریست ها و حامیان آنها سعی دارند در تهران و یا گوشه ای از کشور حادثه ای ایجاد کنند تاکید کرد: این هوشیاری نیروهای امنیتی و حفاظتی بود که  اجازه کوچکترین عملیاتی رابه آنها نداده بود.

مظلوم با اشاره به اینکه تروریست ها از زمانی که فهمیده اند در میدان های اصلی نبرد چاره ای جز تسلیم در برابر اراده پولادین مدافعین حرم ندارند تصریح کرد: این افراد به خیال خود سعی دارند تا نا امنی را به داخل ایران کشانده و با استفاده از این حوادث بتوانند از ایران امتیاز گرفته و مدافعان حرم را وادار به عقب نشینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه اکنون زمان اتحاد و هوشیاری ملت ایران است ابراز داشت: قطعا برخلاف تصور دشمن نتیجه این جنایت ها بالارفتن ضریب مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به حوادث چند روز گذشته و تاثیر آن بر ملت ایران تاکید کرد: آمریکا و عربستان سعودی به عنوان اصلی‌ترین حامیان تروریست‌ها به زودی خواهند دید ملت ایران از این ترقه بازی ها نترسیده و در تصمیمات خود مصمم تر می شود.

مظلوم در ادامه با بیان اینکه این حادثه نشان داد مشکلات و اختلافات ما با حامیان تروریست ها با نرمش و مذاکره قابل حل نیست عنوان کرد: باید هوشیار باشیم و برسر مولفه های قدرت با هیچ کس تعارف نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس نباید به خود اجازه دهد در جهت تضعیف بخش امنیت و مولفه‌های قدرت ایران اسلامی سخنی بگوید، ادامه داد: اگر قدرت و اقتدار نیروهای امنیتی نبود این حوادث تاکنون بارها در ابعاد وحشتناک تکرار شده بود.

مظلوم تاکید کرد: این حادثه نشان داد که ارزش جانفشانی مدافعان حرم به چه میزان است و اگر نبودند امروز شاهد صحنه جنگ در شهرهای ایران بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها