حجت الاسلام شکری در محفل انس با قرآن کریم در شهر کلاته خیج گفت: قرآن کریم بهترین راهنما و هدایتگر برای انسان و موجب تشویق و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان می شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شهرکلاته خیج ضمن گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری محافل انس با قرآن کریم را ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در بین نوجوانان و جوانان دانست و اذعان کرد: قرآن کریم بهترین راهنما و هدایتگر برای انسان و موجب تشویق و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان می شود.

حجت اسلام و المسلمین شکری افزود: نقش بی بدیل قرآن به عنوان آخرین معجزه رسالت انبیا درمهار خواهش های نفسانی انسان کاملا آشکار شده و علاوه براین علوم مختلف بشری را در خود جای داده است که می توان با مطالعه و تفکر کافی درعمق آیات از علم و فضل آن برخوردار شد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم ضمن تبکریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم  را بالا بردن معرفت قرآنی ، درک هرچه بهتر مفاهیم و آیات الهی و تقویت تلاوت قرآن دانست وافزود : مطالعه قرآن و انجام دستورات آن  باعث رشد و تعالی فردی و خانوادگی و کاهش آسیب های روحی و روانی خواهد گردید.

در پایان این مراسم از سه قاری برجسته استانی و یک نوجوانان حافظ ١٠ جزء قرآن کریم با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها