معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: آثار دو نفر از هنرآموزان و دو نفر از هنرجویان استان به مرحله نهایی کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای و دومین جشنواره آثار هنری در زمینه صنعت راه یافت.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی نامدار با اعلام این خبر گفت: آثار کیومرث سبحانی هنرآموز هنرستان امام غزالی شهرستان دیواندره در رشته طراحی معماری و رضا احمدیاری هنر آموز طالقانی ناحیه دو سنندج در رشته فیلم داستانی به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی و دومین جشنواره آثار هنری در زمینه صنعت راه پیدا کرد.


وی افزود: همچنین آثار هنرجو میترا زارعی از هنرستان فرهیختگان ناحیه یک سنندج در رشته دوخت یک دست لباس زنانه و هنرجو محدثه بانصیری از هنرستان پرتو دانش بیجار در رشته طراحی با قلم فلزی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.


نامدار تاکید کرد که افراد برگزیده کشوری باید آثار خود را به طور کامل تکمیل و جهت ارسال به دبیرخانه کشوری جشنواره در تاریخ معین که متعاقبا اعلام خواهد شد تحویل کارشناسی فنی وحرفه ای شهرستان ها دهند.


وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، از تلاش و زحمات مدیران ومعاونین آموزش و پرورش شهرستان ها، کارشناسان فنی و حرفه ای، داوران مرحله استانی، مدیران و عوامل اجرایی و آموزشی هنرستان ها تقدیر و تشکر کرد . 

 


ارسال نظرات