خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: محتوای 2030 استعماری، بسیار خطرناک و از تلخ ترین مصادیق نفوذ است. این سند از زیر بال صهیونیست ها در می آید و با عجله و مخفیانه امضا شده است و در نهایت به جامعه ما تحمیل شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۳۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از پیشکسوتان استان قزوین (السابقون) اظهار کرد: سند 2030 دو محور دارد که یکی اصل قصه 2030 و دیگری محتوای آن است و هر دوی آن نگران کننده است.

وی تصریح کرد: اصل 2030 از این منظر نگران کننده است که چرا دیگران باید برای ما سرنوشت تعیین کنند و برای ما تعیین تکلیف نمایند؛ حتی اگر محتوای این نسخه از آیات قرآن و بیانات ائمه اطهار (ع) هم استفاده می‌شد، باز هم قابل پذیرش نبود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مگر فقهای ما آن‌ها هستند؟ مگر آن‌ها این شأن را دارند که به ما بگویند چه چیزی خوب و چه چیزی بد است؟ اینکه آن‌ها یک سندی را بفرستند برای مسئولان ما و آن‌ها هم مخفیانه، در پوشش و با عجله بخواهند آن را به اجرا در بیاورند، کار غلط و ناصحیحی است.

وی با تأکید بر اینکه سند 2030 کاپیتولاسیون، ننگ و ذلت فرهنگی است، اضافه کرد: سند 2030 از منظر محتوا هم با اشکالات بسیاری همراه هست و پیوست‌هایی دارد که با مبانی دینی و فرهنگی ما در تضاد است.

عابدینی تأکید کرد: در محتوای سند 2030 در خصوص خانواده، جامعه را به خانواده‌ای هدایت می‌کند که مورد تأیید آنهاست و در تعریف آن‌ها از خانواده، ازدواج دو مرد با یکدیگر و دو زن با یکدیگر هم خانواده محسوب می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: محتوای 2030 استعماری، بسیار خطرناک و از تلخ ترین مصادیق نفوذ است. این سند از زیر بال صهیونیست ها در می آید و با عجله و مخفیانه امضا شده است و در نهایت به جامعه ما تحمیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید ره‌آوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، عنوان کرد: هر یک از کاندیداها در ایام انتخابات سخن از کمک و یارانه بیشتر به میان می‌آوردند و همه فراموش کردند که ما برای چه چیزی انقلاب کرده‌ایم.

عابدینی اظهار کرد: در انقلاب اسلامی گفتمانی در دنیا مطرح شد و نشان دادیم به مردم دنیا راه سعادت و خوشبختی رهایی از طاغوت است و باید به جای آن توحید را جایگزین کنید. این‌ها حرف‌های انقلاب بوده و سخنانی که در ایام انتخابات مطرح شد، انقلاب را زیر سؤال می‌برد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: عدالت یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است اما امروز وقتی می‌گویند مسئولان ما کاخ نشین شده‌اند و در خانه‌های میلیاردی ساکن هستند و هزاران میلیارد سرمایه دارند، به دور از عدالت است و این‌ها آنقدر اتفاق افتاده که برای جامعه به امری عادی بدل شده است.

 وی بیان کرد: چرا کار ما باید به جایی برسد که برخی برای اینکه رأی بیاورند، نام سران فتنه را بر زبان جاری کنند و اسم سران فتنه، پدران و حامیان آن‌ها را ببرند؟! این‌ها نشان دهنده آن است که کم کاری‌های بسیاری صورت گرفته است و باید به فکر جبران باشیم.

 امام جمعه قزوین گفت: امروز کار به جایی رسیده است که رهبری با دلی پر از خون می‌فرمایند، نیایید جای جلاد را با شهید در دهه 60 عوض کنید. آن‌هایی که منافقین را محاکمه کرده بودند در سخنان کاندیداهای ریاست جمهوری محاکمه شدند و منافقین تأیید و تشویق شدند.

عابدینی با تأکید بر اینکه در پیشرفت انقلاب اسلامی مانعی ایجاد نخواهد شد، افزود: وظیفه داریم هوش و حواسمان را جمع کنیم، انقلاب را به بیگانگان نسپاریم، رهبرمان را تنها نگذاریم و نباید کار به جایی برسد که رهبری به میدان بیایند و بگویند جای جلاد و شهید را عوض نکنید.

وی عنوان کرد: رهبری معیار مسلمانی و حزب اللهی را فرمودند کسانی که در شب قدر در مراسمات شرکت می‌کنند، حزب اللهی به حساب می‌آیند و اصلاح طلب و اصول‌گرا هر دو در این جرگه قرار دارند و نباید تنها جناح خاصی را در قالب مسلمانی و حزب اللهی در نظر بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه پس از انتخابات باید مطالبات جدی از مسئولان داشته باشیم، یادآور شد: رسالت جدی السابقون مطالبه آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبری از مسئولان و مقاومت در مقابل انحرافات و کجی‌ها است و نباید در این حوزه کوتاهی کنیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها