خضوع و خشوع به درگاه الهی در شب های قدر موجب منزلت انسان می شود/ ملت ایران از تقدیم شهدای ترور هراس ندارد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید قدردان و قدرشناس واقعی شب‌های قدر باشیم، گفت: شب‌های قدر شب بندگی و خضوع و خشوع در درگاه الهی بوده و باید این شب‌ها بیدار باشیم تا سنت اهل بیت عصمت و طهارت را به جای بیاوریم.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۳۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی با تبریک ولادت امام دوم شیعیان، اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) از کرامات و بخشش بالایی نسبت به مومنان برخوردار بوده است.

وی افزود: اساسا اندیشه ما شیعیان با اهل سنت نسبت به ائمه معصومین تفاوت دارد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه گناه در ذهن امامان معصوم خطور نمی‌کند، تصریح کرد: انسان مومن با تبعیت از منش آنان در زندگانی رستگار و سعادتمند می‌شوند.

قاسمی با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان، افزود: امیدواریم خداوند طاعت، بندگی و روزه‌داری مومنان را قبول کند و بتوانیم در درک آن سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه اهمیت ماه مبارک رمضان باید مورد توجه جدی مومنان قرار گیرد، تصریح کرد: نفس کشیدن، خوابیدن و قرائت قرآن روزه‌دار در ماه مبارک رمضان ثواب‌های بسیار دارد و فضیلت بالایی در این ماه وجود دارد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید قدردان و قدرشناس واقعی شب‌های قدر باشیم، گفت: شب‌های قدر شب بندگی و خضوع و خشوع در درگاه الهی بوده و باید این شب‌ها بیدار باشیم تا سنت اهل بیت عصمت و طهارت را به جای بیاوریم.

قاسمی با بیان اینکه تهجد، شب زنده‌داری و فرمان خدا را اطاعت کردن در شب‌های قدر ارزشمند است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه غربت و تنهایی مولای متقیان بوده و باید در فضیلت نخستین امام شیعیان بیشتر آشنا شویم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مومنان در شب‌های قدر باید گرفتاری‌های خود را در نزد امام نخست شیعیان مطالبه کنند، افزود: یاد و خاطره 17 شهید ترور 12 رمضان را که با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی می‌داریم.

قاسمی با بیان اینکه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعات به موقع وارد شده و نقشه شوم دشمنان را در مجلس شورای اسلامی برملا کردند، تصریح کرد: در زمان انتخابات ریاست جمهوری فردی به تمسخر شهدای مدافع حرم را تمسخر می‌کردند اکنون در اتفاقات اخیر مجلس پاسخ خود را بگیرند که جوانان وطن از جان خود گذشتند و شهید شدند.

وی با اعلام اینکه آنهایی که در مورد موشک‌های بالستیک و دوربرد ما نق می‌زدند بدانند که باید تجهیزات دوربرد ما به‌روز باشد تا دشمن جرات حضور در کشور را نکند، افزود: ملت ایران به برکت نیروهای ارزشمند و قدرتمند سپاه و حاج قاسم سلیمانی توانست استعمار پیر انگلیس و ناخدای نابه‌خرد تکفیری آمریکا را از پای درخواهد آورد.

قاسمی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای استان به مثابه روستاهای بزرگ بوده که همچنان از عقب‌ماندگی رنج می‌برد، تصریح کرد: بسیاری از مسئولان استان نتوانستند حق مازندران را بگیرند و این استان همچنان عقب مانده بوده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مازندران از استانهای لاله‌خیز و شهیدپرور است ولی مورد توجه مسئولان ملی و استانی به صورت جدی قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید اختلافات را کنار بگذارند و به فکر مردم باشیم و برای رسیدن به اریکه قدرت و میز نباید مردم را قربانی کنیم.

قاسمی بیان کرد: ساری تازه خود را دارد نشان می‌دهد و در مدار توسعه قرار می‌گیرد. تعریف و تمجید ما از مدیر خدمتگزار به معنای کامل بودن او نیست. بلکه هر مسئول خدمتگزار و دوستدار مردم را حمایت و از او قدردانی می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها