استاندار زنجان:

رسیدن به موفقیت برای ورزشکاران نیازمند داشتن امید به آینده می باشد

رسیدن به موفقیت برای ورزشکاران نیازمند داشتن امید به آینده و رسیدن به پیروزی در مسیرهای دشوار و عرصه های جهانی است.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۴۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با خانواده شهید عمران مقدم و فرزند ورزشکار و کوهنورد قهرمان این خانواده، حسین مقدم گفت: سه مولفه امید، اراده و ایمان موجب کسب موفقیت برای این ورزشکار زنجانی شده است.

اسداله درویش امیری امید را یکی از مهم ترین ویژگی های زندگی انسان ها برشمرد و افزود: انسان بدون امید نمی تواند زندگی کند و رسیدن به موفقیت برای ورزشکاران نیازمند داشتن امید به آینده و رسیدن به پیروزی در مسیرهای دشوار و عرصه های جهانی است.

گفتنی است، فتح قله لوتسه در هیمالیا بدون کپسول اکسیژن، حاصل ایمان راسخ ورزشکار زنجانی و باور قلبی او به "توانستن" بوده که در کنار اراده بالا منجر به کسب این موفقیت بزرگ برای ملت ایران و شهروندان زنجانی شده است.

فضای معنوی حاکم بر این خانواده شهید، موجب ایجاد اراده راسخ و ایمان قلبی برای فتح قله های موفقیت شده و پرچم جمهوری اسلامی ایران با این موفقیت برافراشته شده است.

دعای خیر مادر خانواده که بعد از شهادت پدر، مسئولیت سنگین پرورش و تربیت فرزندان را بر عهده داشته، در این موفقیت نقش موثری دارد و بدون دعای خیر مادر این فتح بزرگ حاصل نمی‌شد.

حسین مقدم، فرزند شهید عمران مقدم، ورزشکار زنجانی موفق شده بود به قله لوتسه با ارتفاع بیش از 8 هزار متر چهارمین قله بلند دنیا واقع در رشته کوه های هیمالیا صعود کند.

ارسال نظرات