عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در روزهای خرداد پر از حادثه به سر می بریم در چنین روز هایی امام روح الله به جمع یاران شهیدش پیوسته بود و کشور و انقلاب نو پای ایران در تب از دست دادن این گوهر ناب و شخصیت بی نظیر جهان اسلام.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۵۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، متن سخنان طیبی فرد عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به شرح ذیل است:

وَإِذَا جَاءَتْهُمْ آيَةٌ قَالُوا لَنْ نُؤْمِنَ حَتَّىٰ نُؤْتَىٰ مِثْلَ مَا أُوتِيَ رُسُلُ اللَّهِ ۘ اللَّهُ أَعْلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ رِسَالَتَهُ ۗ سَيُصِيبُ الَّذِينَ أَجْرَمُوا صَغَارٌ عِنْدَ اللَّهِ وَعَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا كَانُوا يَمْكُرُونَ


(وچون آیتی برایشان بیاید ،می گویندهرگز ایمان نمی آوریم تا اینکه نظیر آنچه به فرستادگان خدا داده شده است به ما نیز  داده شود خدا بهتر می داند رسالتش را کجا قرار دهد. به زودی ، کسانی را که مرتکب گناه شدند به سزای آنکه نیرنگ می کردند ،درپیشگاه خدا خواری و شکنجه سخت خواهند داشت)


در روز های خرداد پر از حادثه به سر می بریم در چنین روز هایی امام روح الله به جمع یاران شهیدش پیوسته بود و کشور و انقلاب نو پای ایران در تب از دست دادن این گوهر ناب و شخصیت بی نظیر جهان اسلام..

شخصیتی که هر چقدر هم از او بگوییم کم گفته ایم و کم توانسته ایم او را درک کنیم امامی که از همه استکبار ستیز تر و از همه آریایی تر ،از همه مذهبی تر و از همه میهن پرست تر بود از همان روزی که با کاپیتولاسیون یعنی مصونیت قضایی و حقوقی یک فرد آمریکایی و حتی یک سگ آمریکایی بر یک فرد ایرانی..و بسیاری از مخالفت ها با تعهد ها و سند های ننگین که علیه ایران ،اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی که توسط شاه ملعون و مجلس آن زمان داشت تصویب می شد، شجاعانه و غیرت مندانه در مقابل همه این ها می ایستاد و اینگونه بود که همه و همه شیفته او شدند.


بعد ها که انقلاب شد می گفت یک موی کوخ نشین بر صدها کاخ نشین ارجح است،می گفت فاتحه دولت را آنروزی باید بخوانیم که رئیس جمهور خدای ناخواسته از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و هزاران هزار صحبت و عملکرد ایشان که هر کدام برای ما یک درس و یک کتاب است.


آری خمینی رفت ولی خمینی فکران ماندند و عده ای هم خواسته یا ناخواسته همان حرف امام از آن خوی کوخ نشینی خارج و به کاخ نشینی و ولنجک نشینی و لواسان نشینی روی آوردند و شیفته سراب غرب و لیبرالیسم شدند و خدا عاقبت همه مارا به خیر کند انشاءالله.


اما امروز در خرداد 96بازهم ملت ایران عزادار شد،حادثه دوروزگذشته ساعاتی دلهره و اضطراب را در دل هم وطنانمان و به خصوص پایتخت نشینان به وجود آورده بود و خانواده ها را نگران کرده بود :همان چند ساعت حاوی نکاتی است که تامل در آن خالی از لطف نیست..


امنیت واژه عجیبی است ساده به دست نمی آید ولی ساده از دست می رود.


و اما داعش این لاشخور آبشخور غرب و هم پیمانانش مسئولیت این حادثه شوم را بر عهده گرفت و دمی برای اربابانش تکان داد،و البته تلنگری برمردم،سیاسیون و سرویس های امنیتی اطلاعاتی ما زد..
مردم اتحادشان بیشتر و بیشتر شد و آن عده ای هم که هرگاه صحبت از مدافعان حرم می شد با تردید راجبشان صحبت می کردند حال معنای واقعی دفاع از حریم اهل بیت در عراق وسوریه و جنگ با داعش در آن جا را به خوبی درک کردند و فریاد زدند مدافعان حرم متشکریم..


 سرویس های امنیتی اطلاعاتی ما هم که همیشه در دنیا زبان زد خاص و عام بوده اند و بسیار بسیار از قیبل این حوادث را خنثی و عوامل  آن ها را به هلاکت رسانده بودند و در همین حادثه هم به موقع کار را خاتمه دادند ولی تلنگری به اینان وارد و هم قابل بررسی است..


و اما رجل سیاسی،طیف های مختلف،اصلاح طلب،اصول گرا،متعدل همه و همه بار دیگر فهمیدند دشمن برایش شیعه و سنی در داخل منتخبان ملت در مجلس فرق نمی کند آمده است که بکشد و ریشه بزند و این شد تمرین اتحاد همه آحاد ملت.


عده ای هم می گفتند این حادثه را نباید ابزار حب و بغض سیاسی قرار داد البته این را هم باید گفت که وحدت ملی را هم نباید هیچگاه ابزار فرار از پاسخگویی و دیده نشدن کوتاهی و کاستی حال چه در این حادثه یا رویداد های دیگر قرار ندهیم، همانگونه که امام خمینی هم سرتاسر صحبت هایشان و وصیت نامه اشان بر وحدت کلمه و اتحاد تاکید کرده اند و اتحاد واژه امروزی نیست و همیشگی است و خواهد بود.
و در پایان هم شکر گذاریم که ثمره تفکر خمینی یعنی سید علی خامنه ای را دیدیم ایشان هم با همان تفکرات اسلام ناب و استکبار ستیزانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و راه امام را ادامه دادند و با کاپیتولاسیون های زمانه به شدت برخورد کردند و بسیاری از این موارد که از ایشان دیدیم..


و البته رهنمود های ایشان هم در این حادثه بسیار زیبا بود، رهبر انقلاب گفتند اینها کوچکتر از آنند که بر منتخبان ملت که برگرفته شده از همان اراده ملت است آسیب برسانند وبه حول قوه الهی با پاسخی سخت از سربازان جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.


و غرب نوکرانش بدانند این ترقه بازی ها برای ملتی که 8سال در دفاع مقدس باتمام دنیا و نزدیک به 40سال با دشمنان داخلی و خارجی میجنگد هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.


و درپایان هم به حامیان تروریسم می گوییم با روشن یا خاموش کردن چراغ برج ایفل برای ابراز همدردی تروریسم از بین نخواهد رفت.

ارسال نظرات