خبرهای داغ:
در بیانیه دانش آموزان بسی در خصوص سند 2030 آمده است: ما بدون دینمان یعنی جهانی آسوده برای مستکبران
کد خبر: ۸۸۷۰۹۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دانش آموزان بسیجی استان در رویارویی با سند 2030 بیانیه ای صادر کرده اند که متن آن به شرح ذیل می باشد:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا﴾

(سوره ی مبارکه نساء ، آیه 59)

  ای کسانی که ایمان آورده‌اید خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیای امر خود را (نیز) اطاعت کنید پس هر گاه در امری اختلاف نظر یافتید اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید آن را به (کتاب) خدا و (سنت) پیامبر (او) عرضه بدارید این بهتر و نیکفرجام‌ تر است.

  همواره آنچه در طول تاریخ تکرار شده و به اثبات رسیده، دشمنی غرب با اسلام و مسلمانان است و هیچکس بر پلیدی و رذالت سردمداران حکومت های غربی تردیدی ندارد. هنوز جای زخم های شکست مسلمانان در اندلس بر پیکره ی استوار اسلام خودنمایی میکند. زخمی که معلول غفلت مسلمانان است. غفلتی که از شهوترانی سرچشمه میگیرد، شهوتی که عزم و اراده ی راسخ مومنین و به ویژه جوانان مسلمان را سست نمود و از آنان، انسان هایی زبون و ضعیف وشرابخواره و زنباره بوجود آورد.

  و این تاریخ است که دوباره تکرار میشود. قرآن کریم بارها و بارها بر روی اینگونه غفلت ها تاکید کرده که نشان از اهمیت این موضوع در طول همه ی دوار تاریخ است. در این زمان نیز استعمار هر گاه که بخواهد سرزمین مسلمین را تحت سلطه ی خویش در آورد، از همان حربه های گذشته استفاده میکند، همان هایی که قرآن کریم تاکید میکند از آن ها نباید غافل شد. این استعمار تلاش میکند تا دل ها را تباه سازد، دل که تباه شد، عقل تباه میشود، جامعه ای که عقل مردم در آن تباه شد رو به زوال و تباهی میرود.

  حال این سازمان به ظاهر ملل، سندی را برای ملت های جهان و به ویژه ملل اسلامی دیکته کرده که همانگونه که جوانان مومن اندلس را به تباهی کشید، جوانان مومن زمانه ی ما را نیز به تباهی بکشد و آنگونه که خود میخواهد جوانان را تحت نفوذ و سلطه ی خود درآورد و هنوز بر پیکره ی تنومند ایران اسلامی زخم هایی خود نمایی میکنند که از همین خیرخواهی های گرگ صفتان غربی نشأت میگیرد، خیرخواهی هایی که نه تنها ما را به پیش نبرده بلکه بارها و بارها ما را به عقب برده است.

  برخی از آقایان گفته اند که اجرای این سند، ارتقا سطح تحصیل و آموزش را به همراه دارد.حال سوال ما این است بالا رفتن این سطح آموزش به چه قیمتی تمام میشود؟ به قیمت ازدست رفتن غیرت، به بهای بی بند و باری، به بهای تباهی جوانان مومن این مرز و بوم !...

  آقایان میگویند این سند الزام آور نیست، ظاهرا نشنیده اند که به گفته ی سازمان ملل، دستکاری در این سند تا آنجایی که با روح اصلی سند مخالف نباشد و به آن ضربه نخورد جایز است و این نکته همچون روز روشن است که بخش های مختلف این سند، کاملا مخالف قوانین اسلامی است و ایران، درمجامع بین المللی، همیشه بخاطر پایبندی به اصول و قوانین ناب اسلام محمدی، مورد سوال کشورهای دیگر بوده است.

  سوال ما این است آیا ما در کشور خود، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نداریم که مورد تایید مجلس شورای اسلامی نیز هست؟ که نیازمند اصول دیکته شده ی غربی نباشیم؟ اصولی که استقلال ما و دین ما را نشانه رفته است؟ و ما بدون دینمان یعنی جهانِ بدون معارض و آسوده برای مستکبران!!

  ما دانش آموزان بسیجی مومن و مقید ایران اسلامی، صراحتا اعلام میکنیم که طبق گفته ی رهبر خود که فرمودند: (این سند 2030 یونسکو و از این قبیل، چیزهایی نیستند که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود.) به هیچ عنوان حاضر به پذیرش آموزشیعاری از فرهنگ دین و شهادت؛ و همراه با فساد و بی بند و باری نیستیم و زیر بار اینگونه دیکته های غربی نمیرویم. وَ لَن یَجعَلَ اللهُ لِلکافِرینَ عَلَی المُؤمِنینَ سَبیلاً.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها