خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی فرهنگی استان قزوین اذعان کرد: همه کارشناسان منصف بر آن صحه گذاشته اند وبه واقع تنها راه نجات کشور از بحران های جهانی اتکا به قوت وقدرت داخلی واعتماد به ظرفیت ها وبضاعت وطنی وخود کفایی از خارج است.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

ملک پور کارشناس مسائل فرهنکی سیاسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیح در قزوین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی با توجه به وجود تحریم های اقتصادی مستکبرین از سوی رهبری معظم ارائه شده است.

ملک پور با اشاره به معضلات کشور و جامعه اسلامی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده واقعی دغدغه های امام هستند و امروز نیز مهمترین موضوع و نیاز جامعه حل مشکلات اقتصادی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار و دیدبان بصیر انقلاب با توجه به شناخت دقیق از ظرفیت ها و فرصت های داخلی و دشمنی ها و تحریم های خارجی تنها راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی دانستند.

کارشناس مسائل سیاسی فرهنگی استان قزوین با اشاره به تاکید رهبری معظم در سال‌های اخیر در ارتباط با اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی و عملکرد جهادی این موضوع در چند سال اخیر به عنوان تنها نسخه دوای اقتصاد کشور به اثبات رسیده است.

وی اضافه کرد: همه کارشناسان منصف بر آن صحه گذاشته اند وبه واقع تنها راه نجات کشور از بحران های جهانی اتکا به قوت وقدرت داخلی واعتماد به ظرفیت ها وبضاعت وطنی وخود کفایی از خارج است.

وی تشریح کرد: در خصوص تولید کنندگان داخلی هم با توجه به آمارهای خروج مراکز تولید از چرخه کار و بی کاری روز افزون جوان ها و معضلات اجتماعی مرتبط با بیکاری ها نشان از عدم موفقیت دولت علی رغم شعارها و وعده های متعدد آن دارد.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها