خبرهای داغ:
سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری جاعل سابقه‌دار در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و سوء استفاده از عنوان مامور در نقاط مختلف منطقه قلهک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۲۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رحمان نعمتی سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و سوء استفاده از عنوان مامور در نقاط مختلف منطقه قلهک توسط سرنشین یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری124 قلهک قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیقات نامحسوس و زیر نظر قرار دادن متهم مشخص شد وی از سارقان حرفه ای است که چندین بارتوسط اداره پنجم آگاهی مرکز دستگیر و تحت عنوان سرقت غصب عناوین روانه زندان شده است و آخرین نوبت در اواخر سال 95 از زندان آزاد شده است.

سر کلانتر سوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به مستندات به دست آمده، اظهارات مالباختگان و پایش های تخصصی صورت گرفته هویت  نوع خودرو و محل سکونت سارق مشخص شد، افزود: با شناسایی محل زندگی متهم، ماموران با اخذ حکم قضایی در زمان مناسب وارد منزل وی شدند که متهم به محض مشاهده ماموران و به قصد فرار خود را از ارتفاعی 6 متری به پایین پرتاب کرد که پس از تعقیب و گریز در کوچه های اطراف دستگیر شد.

سرهنگ نعمتی اظهار داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهم دستگیر شده یک دستگاه بی سیم، یک رشته دستبند، یک عدد اسپری، کارتیکی از نهادهای نظامی، زنجیر و دستکش برای خفت گیری، تعداد زیادی انواع گوشی تلفن همراه، یک عدد چراغ قوه، تعداد 240 عدد انواع رم گوشی در حجم های مختلف و 26 عدد فلش در حجم های مختلف، 6 عدد سیم کارت با اپراتور های مختلف، تعداد زیادی گوشی و قاب گوشی مستعمل از وی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر شاکیان تحویل اداره پنجم آگاهی مرکز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها