فرمانده سپاه خمین از برگزاری طرح مودت فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خمین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری همایش طرح مودت در سپاه خمین خبرداد و گفت: به منظور بهره مندی بیشتر از معنویت ونورانیت ماه ضیافت‌الله و قدردانی از اركان بسیار مهم رده‌های مقاومت بسیج و همچنین ایجاد انسجام و همدلی بیشتر مراسمی تحت عنوان انس و مودت با حضور فرماندهان دلسوز و خانواده محترمشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معنوی و فرهنگی علاوه بر آشنایی بیشتر خانواده‌های بسیج از تجربیات مدیریتی، از مباحث مهم روز مطلع می شوند، اجرای نماز جماعت، افطاری و برنامه‌های دیگر فرهنگی از جمله سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: آشنا شدن خانواده‌های بسیجیان با یکدیگر و همچنین آشنایی آنها با اهمیت کار فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از مهمترین محورهای نشست مودت است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: از اهداف این همایش ایجاد وحدت و برادری و تقویت روحیه ایثارگری به مانند هشت سال دفاع مقدس است که همه رزمندگان و بسیجیان دوشادوش یکدیگر و با پشتیبانی و گذشت خانواده‌هایشان در عرصه جنگ سخت حضور می یافتند.

وی افزود: در جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی باتوجه به اینکه نوک پیکان متوجه خانواده‌ها بخصوص همسران و مادران است لفذا می‌طلبد که مادران و همسران با هوشیاری بیشتر در این میدان ورود پیدا کنند و با الگوگیری از سیره بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)در پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات