خیران زنجانی در دیدار با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان مبلغ 227میلیون ریال به این خانواده ها در قالب طرح مفتاح الجنه مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار با خانواده های تحت حمایت این نهاد از برنامه ریزی برای دیدار با 20درصد از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی این نهاد در ایام ماه رمضان دیدار با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد با حضور خیران و مسئولان در قالب طرح مفتاح الجنه است.

هدایت صفری افزود: اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری و ایجاد همدلی لازم برای خدمت رسانی موثر به نیازمندان در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه دلجویی عاطفی از نیازمندان انجام می شود ، اظهار داشت: دیدار با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد موجب می شود خیران و مسئولان از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شوند.

صفری تصریح کرد : اجرای این طرح موجب می شود بخشی از مسئولیت های اجتماعی خیران و مسئولان در نظام اسلامی در حوزه کمک به فقرا و رسیدگی به امور نیازمندان احیاء شود .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اجرای طرح مفتاح الجنه ماه رمضان ، گفت : از ابتدای ماه رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی با تعداد 476 خانواده تحت حمایت کمیته امداد دیدار شده است .

وی افزود : خیران زنجانی در دیدار با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان مبلغ 227میلیون ریال به این خانواده ها در قالب طرح مفتاح الجنه مساعدت کرده اند.

صفری با دعوت از خیران و مسئولان برای مشارکت در اجرای طرح مفتاح الجنه در روزهای باقیمانده ماه رمضان ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای دیدار با چهار هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در ایام ماه رمضان انجام شده است که امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران این امر محقق شود .

ارسال نظرات