جشن ولادت باسعادت کریم اهل بیت سبط اکبر امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پارک شهر مالخلیفه لردگان با حضور خیل عاشقان ولایت وامامت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم امام جمعه فلارد میلاد سراسر نور امام دوم شیعیان کریم اهل بیت عصمت و طهارت اولین فرزند حضرت علی و زهرای اطهر(سلام الله علیهما) را به عاشقان خاندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام تبریک وتهنیت گفت.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور با اشاره به فضایل آن امام همام افزود: حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) چندین بار تمام دارایی هاش در راه خدا انفاق کرد.

وی ادامه داد: باید با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار علیهم السلام زندگی کنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم .

امام جمعه فلارد در ادامه گفت: بد نیست به وضع جهان نگاهی بیندازیم و ببینیم ،کشورها ی غربی بظاهر متمدن با پرداختن به فرعیات و جدا شدن از معنویت چگونه به سمت سقوط میروند.

حجت الاسلام بخشایش پور به آثار و برکات انفاق اشاره کرد و گفت: آنچه مارا به خدا نزدیکتر می کند انفاق و کمک به دیگران ، کمک به ایتام است.

امام جمعه فلارد افزود: در ماهی قرار داریم که خیلی از مواقع اعمالش ما را به یاد قیامت می اندازد،با گرسنگی ،تشنگی در این روزهای گرم ، باید بیاد گرسنگی ،تشنگی آخرت باشیم و برای نجات از مشکلات، پیگیر عملی کردن روش زندگی و سیر امامان معصوم از جمله حضرت امام مجتبی علیه السلام در زندگی فردی و اجتماعی باشیم

تلاوت کلام وحی،سرود جمهوری اسلامی ،نمایش تأتر، شعر ،مولودخوانی ،اهداء جوایز وپذیرایی از برنامه های جشن میلاد کریم اهلبیت علیه السلام بود.

ارسال نظرات