از سال گذشته تاکنون 224 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از طریق ستاد دیه استان زنجان آزاد شده‌اند که هفت نفر از آنها خانم بودند.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۸۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان طی روزهای آینده در زنجان گفت: هر سال همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، جشن گلریزان در زنجان برگزار می‌شود.

علاءالدین کریمی افزود: هدف از برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و کلاهبرداری با بهره‌گیری از ظرفیت خیران است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه هر سال مردم استان زنجان کمک قابل توجهی به زندانیان می‌کنند.

تصریح کرد: امسال نیز نخستین جشن در شهرستان زنجان همزمان با 20 خردادماه و در محل دارالقرآن کریم زنجان از ساعت 19 عصر تا اذان مغرب برگزار می‌شود.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: این جشن با حضور رئیس و یا معاون ستاد دیه کشور برگزار خواهد شد.

کریمی همچنین زمان برگزاری جشن گلریزان ابهر را 29 خردادماه مصادف با 24 رمضان از ساعت 18 تا اذان مغرب در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش ابهر اعلام کرد و گفت: امسال در شهرستان خرمدره نیز این جشن در روز 22 خردادماه و از ساعت 18 عصر تا اذان مغرب در سالن کشاورز فرمانداری خرم‌دره برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از حضور عموم مردم و خیران در این جشن معنوی تصریح کرد: کمک به زندانیان علاوه بر ثواب اخروی که دارد، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در ادامه گزارشی از زندانیان آزادسازی شده طی سال قبل ارائه کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 224 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از طریق ستاد دیه استان زنجان آزاد شده‌اند که هفت نفر از آنها خانم بودند.

کریمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز 390 زندانی جرائم غیرعمد و کلاهبرداری چشم انتظار همراهی و کمک خیران هستند، تصریح کرد: امیدواریم، امسال نیز شاهد مشارکت خیران در کمک به زندانیان باشیم.

ارسال نظرات