خبرهای داغ:
صالحی با بیان اینکه سرمایه انسانی سپاه با کارآمدی بالا تعدادی از محدودیت ها راکنار زده است، تصریح کرد: بنابر ابلاغ و دستور مقام معظم رهبری، بازنشستگان از اعضای وابسته سپاه پاسداران بوده و بازنشسته تلقی نمی شوند.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۰۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان مدیرکانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: موثرترین سرمایه های سپاه از ابتدا تا کنون در ابعاد مختلف سرمایه انسانی آن بوده است.

احمد صالحی با بیان اینکه سرمایه انسانی سپاه با  کارآمدی بالایی تعدادی از محدودیت ها راکنار زده، تصریح کرد: بنابر ابلاغ و دستور مقام معظم رهبری، بازنشستگان از اعضای وابسته سپاه پاسداران بوده و بازنشسته تلقی نمی شوند.

مدیرکانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان با بیان اینکه مهم ترین استراتژی و سیاست ما ارتباط با دوستان بازنشسته خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری بتوانیم قدم برداریم.

وی گفت: نکاتی که باید دفاتر ما در شهرستانها در نظر داشته باشند تعامل مستقیم با بازنشستگان است، بنابراین تکریم و احترام در دستور کار آنها بدون منت خواهد بود.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان تاکید کرد: افسران جوان می توانند از تجربه ذی قیمت بازنشستگان استفاده کافی را برده و  در حوزه های مقاومت که فرماندهان با روحیه انقلابی حضور دارند از این تجربه هم استفاده کنند.

وی ضعف واقعی در شهرستانها را بی اطلاعی بازنشستگان از اخبار و اطلاعات و خدمات کانون دانست و افزود: توقع این است که مسئولان دفاتر شهرستان اطلاعات کافی را در اختیار آنان قرار دهند.

گفتنی است در پایان جلسه از خدمات ارزنده موسی زائری تقدیر و نورالله شمسایی به عنوان مدیر جدید دفتر بازنشستگان سپاه اردستان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها