خبرهای داغ:
حجت‎الاسلام والمسلمین سیدحسین مومن:

شهید تقوی متصف به مکارم اخلاقی بود

برخی تهمت می زنند که انقلابیون خشن و پرخاشگر هستند؛ مگر بزرگانی مثل شهید حجت‎الاسلام تقوی که انقلابی بودند پرخاشگر هم بودند؟ ایشان اخلاق مدار و انقلابی بود.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۳۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
شهید تقوی متصف به مکارم اخلاقی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین مومنی در مراسم ترحیم شهید حجت‎الاسلام  تقوی در قم با ذکر این مطلب که برخی به اشتباه به ما می‎گویند که حوزویان نباید در امور سیاسی دخالت کنند، گفت: آنها کاملا اشتباه می‌کنند؛ برخی تصور می‎کنند و تهمت هم می زنند که انقلابیون خشن و پرخاشگر هستند؛ مگر بزرگانی مثل این شهید که انقلابی بودند پرخاشگر هم بودند؟ ایشان اخلاق مدار و انقلابی بودند؛ به همین خاطر نباید به تهمتی که به انقلابیون زده می‎شود توجهی کرد.

وی تصریح کرد: شهید حجت الاسلام تقوی نسبت به برخی از مسایل به خصوص در عرصه سند 2030 بسیار حساس بود؛ برخی هنوز که هنوز است معترف به اشتباه خود در خصوص پذیرش سندی که کاملا علیه قرآن کریم است نیستند.

کارشناس علوم دینی  یادآورشد: انتظار آن است که همانگونه که برخی در مقابل حملاتی که به امام و یادگار امام می شود این گونه فعالانه وارد میدان می شوند باید این حق را هم به جوانان انقلابی بدهند که در خصوص تحریف سخنان امام و تحریف راه امام نیز حساس باشند؛ متاسفانه افرادی که از پرده حیا خارج می شوند به خیانت نیز روی می آورند.

* امام راحل خود را وابسته به طبقه کوخ نشینان میدانستند
وی گفت: برخی بیان کردند که امام خود را وابسته به هیچ طبقه ای نمی دانستند در حالی که امام راحل خود را وابسته به طبقه کوخ نشینان میدانستند و این بیانات در وصیت نامه ایشان نیز بیان شده است؛ امام در وصیت نامه خود به تصریح بیان می کنند که اگر چه برخی تعابیر به واسطه دغل بازی و سالوسی برخی افراد به کار برده شده است ولی ملاک برای تشخیص افراد، حال فعلی آنها است.

حجت‎الاسلام والمسلمین مومنی  در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که شهدا، دارای سیره اخلاقی و رفتاری و ذهنی خاصی هستند که از سوی خداوند انتخاب شدند و به بالاترین درجه انسانیت رسیدند، گفت: شهید جهادگر، حجت‎الاسلام تقوی دارای یک سیره اخلاقی متعالی در زندگی بود؛ ایشان فردی محجوب، با حیا، تلاشگر، پرکار، خادم اهل بیت(ع) و قرآن، اندیشمند و محقق بود.

سخنران مراسم  بیان کرد: ایشان دارای سابقه سالها مجاهدت در جبهه‌های جنگ تحمیلی بودند و تخریب چی وغواصی را برای رسیدن به هدفی متعالی که همان دفاع از سرزمین انقلاب و دفاع از اندیشه متعالی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود انجام دادند.گ

وی گفت: در سالهایی که با ایشان آشنایی داشتیم حتی یک بار هم نشد که ایشان را از دایره اخلاق خارج ببینم؛ ایشان همواره به مکارم اخلاقی متصف بودند و هیچگاه به امور مادی دنیوی توجهی نداشتند.

حجت‎الاسلام والمسلمین مومنی بیان کرد: حجت‎الاسلام  شهید تقوی دارای کمالات اخلاقی خاصی بودند ولی به رغم همه این کمالات، هیچگاه از امور روزمره دورنبودند؛ ایشان همیشه در مقابل کسانی که سعی داشتند با برخی سخنان به تخریب امام با تحریف سخنان ایشان بپردازند مقابله می‎کردند.

ارسال نظرات