خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد؛

محفل انس با قرآن در شرکت گاز گلستان

محفل انس با قرآن کریم خانواده صنعت نفت گلستان با حضوررئیس دارالقرآن کریم وزارت نفت به میزبانی گازگلستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۵۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محفل بزرگ انس با قرآن کریم ویژه خانواده صنعت نفت استان گلستان با حضور ربیعیان مشاور ورئیس دفتر معاون وزیرومدیرعامل شرکت ملی گاز و رئیس دارالقران کریم وزارت نفت، مدیرعامل گازگلستان وخانواده بزرگ صنعت نفت گلستان و جمعی ازشهروندان با اجرای برنامه های ویژه قرآنی درمحل آستان مبارک امام زاده عبدا... (ع) گرگان برگزار گردید.
در ابتدای مراسم مشاور ورئیس دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز و رئیس  دارالقران کریم وزارت نفت ضمن قبولی طاعات وعبادات مهمانان ضیافت ا... و تقدیر از متولیان برگزاری این محفل معنوی در این فضای روحانی و مقدس گفت: در صنعت نفت سالهاست که به محافل قرآنی وامورات فرهنگی توجه خاصی صورت گرفته و برنامه ریزیهای جامعی تدوین و به اجرا در آمده و درحال اجرا می باشد.
حسین ربیعیان با ابلاغ سلام وزیر نفت وهمچنین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود:خوشبختانه تقویت امورات فرهنگی وبرنامه های قرآنی بویژه درماه مبارک رمضان با حضورمهندس زنگنه درمسند وزارت نفت به نحو مطلوبی قوت گرفته وجایگاه خاصی پیدا کرده است ودر سالهای اخیر شاهدیم که این امر توسعه چشمگیری یافته که برگزاری محافل قرآنی وانس با قرآن کریم بصورت متمرکزدرچند منطقه کشورنمونه هایی بارز آن می باشد
رئیس دار القرآن وزارت نفت تصریح کرد: تمامی این برنامه های قرآنی مقدمه درک کتاب آسمانی قرآن کریم می باشد وخدا را شاکریم که توفیق خدمت رسانی درمحضر قرآن را به ما عنایت نموده است ضمن اینکه افتخاربزرگی است که درحال حاضردرهمه استانهای کشور  فضاهای قرآنی به نحومطلوبی حاکم شده است، بنابراین  با توجه به اینکه ماه پرفضیلت رمضان ماه  که در آن قرآن نازل شده است، لازم است اهتمام و توجه ویژه ای جهت مانوس شدن و استفاده از فیوضات معنوی  این ماه پرخیرو برکت بشود.
در این مراسم همچنین  اجرای برنامه زیبای تواشیح ، برنامه پرسش و پاسخ از محتوای قرآن کریم توسط یکی از حفاظ نوجوان ، تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط یکی از قاریان برجسته کشور که با صوت دلنشین خود برهر چه باشکوهتر برگزار شدن این محفل نورانی افزودند،تجلیل از تعدادی از فرزندان همکاران که به سن تکلیف رسیده بودند، مراسم اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت ا... شاهرودی نماینده خبرگان رهبری در استان گلستان وهمچنین ضیافت افطار و پذیرایی از مهمانان ضیافت ا... از ویژه برنامه های محفل انس با قرآن کریم بود که انجام شد .



















ارسال نظرات
پر بیننده ها