ای کاش تنها در شادی ها کنار هم نباشیم و بجای هشتک های مجازی در_کنار_همیم در فضای حقیقی هم در غم ها و غصه ها، یار و مونس و همدرد هم باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۵۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،امروز مصادف با نیمه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام دو شهیده_ترور در خرم آباد شهیده مهدیه هراتی و شهیده هانیه اکبریان بر روی دستان مردم ولایتمدار و روزه دار خرم آباد و نورآباد تشیع و در گلزارهای شهدا به خاک سپرده شدند.

مسئله ای که امروز بسیار موجب اندوه بود استقبال کمتر از انتظار مردم خرم آباد از مراسم تشیع و تدفین شهیده مهدیه هراتی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد و از فعالین ستاد نماینده مردم خرم آباد صیدمحمدخان بیرانوند بود به طوری که میشددگفت بیش از هشتاد درصد جمعیت متعلق به نیروهای نظامی و انتظامی بویژه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان لرستان بودن ،ای کاش برای همدردی و قدردانی از این شهیده و خانواده محترمشان مردم محترم خرم اباد استقبال بهتر و درشأنی از این مراسم می کردند.

ای کاش تنها در شادی ها کنار هم نباشیم و بجای هشتک های مجازی در کنار همیم در حقیقت هم در غم ها و غصه ها یار و مونس و همدرد هم باشیم.

شهید ترور لرستان مجلس شورای اسلامی ایران قدردان شهیدان بایدبود

جای جلادوشهید عوض نشود


ارسال نظرات