رأی فدراسیون فوتبال درباره بازی نفت و گاز گچساران و کارون الوند خرمشهر اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۷۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت : بر اساس این رأی فرشید علیزاده، بازیکن تیم نفت و گاز گچساران به دلیل درگیری لفظی با داور مسابقه به سه ماه محرومیت  از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. اعلام رای فدراسیون فوتبال درباره بازی نفت و گاز گچساران و کارون الوند خرمشهر
دهقان افزود: افشین کمایی، مربی تیم نفت و گاز گچساران نیز به دلیل درگیری با نیمکت تیم مقابل به 2 جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وی گفت: مرتضی بیجاری؛ مربی تیم کارون الوند خرمشهر به دلیل رفتار زننده با تماشاگران تیم میزبان یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید پنج میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
بازی تیم الوند کارون خرمشهر در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز پنجم اردیبهشت برگزار شد.
این دیدار که در ورزشگاه شهید بشارت شهر دوگنبدان برگزار شد تیم الوند خرمشهر با نتیجه یک بر صفر میزبان خود نفت و گاز گچساران را شکست داد.
در مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم نفت و گاز گچساران با 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی و الوند خرمشهر با 12 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفتند.
هر 2 تیم از راه‌یابی به بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور باز ماندند.
تیم نفت و گاز گچساران به همراه تیم‌های شهرداری همدان، شهرداری تبریز، الوند خرمشهر، شاهین شهرداری بوشهر و هف سمنان در گروه نخست رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار داشت.
رقابت‌های مرحله نخست فصل ٩٦ - 95 فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣٦ تیم در سه گروه ١٢تیمی برگزار شد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال نظرات