مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مسیر شهدا بازگشت به سیره ائمه(ع)/خیران به امام حسن(ع) تاسی کردند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین اهدای 12سری جهیزیه به نوعروسان، با اشاره به اهمیت امام در جامعه و اینکه امام برای حرکت انسان چونان قلب است، ادامه قافله شهدا را پس از گذشت 38سال از انقلاب بازگشت به سیره امامان دانست.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: جایگاه و مقام امام در زندگی انسان به قدری اهمیت دارد که محبت همراه با اطاعت از امام به مودت تبدیل می شود بنابراین باید با این مودت بتوانیم زندگی خود را به سمت سیره اهل بیت(ع) سوق دهیم.

وی با اشاره به جود و بخشش امام حسن مجتبی(ع)، اظهارداشت: خیران بسیجی در این پایگاه به امام حسن تاسی کرده و با آن در روز ولادت این امام کریم خانواده هایی را خوشحال خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امام حسن مجتبی(ع) چنان اهل جود بودند که با بخشش خود همه نیاز فرد نیازمند را برطرف می کردند.

 

وی صبوری، فروتنی و بردباری را از خصوصیات دیگر امام حسن(ع) برشمرد و ادامه داد: جنان صبور بودند که حتی در برابر ناسزاگویی که به ایشان در اثر تبلیغات منفی می شد بردبار کرده و آن ها را مورد مودت و انفاق خود قرار می دادند.

عصر روز گذشته 12سری جهیزیه به همت بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده سپاه ولایت تبریز و هیات امنای مسجد علی ابن ابیطالب(ع) وهمکاری کمیته امداد به نوعروسان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار