فرمانده سپاه ولایت تبریز:

دستگیری از نیازمندان مسیر ائمه(ع)/ «آتش به اختیار تکلیف» را روشن کرد

فرمانده سپاه ولایت تبریز در آیین اهدای 12سری جهیزیه به نوعروسان، اهدای این جهیزیه ها را حرکتی ارزشمند عنوان و بیان کرد: خیران و بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده با الگو قرار دادن امام علی(ع) و فاطمه(س) در دستگیری از نیازمندان در مسیر این بزرگواران گام برمی دارند.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۸۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی ماه رمضان را بهترین فرصت برای حرکت در مسیر ائمه دانست و افزود: مسیر ائمه(ع) برای عبودیت و بندگی مشعلی درخشان است که خوشبختانه در این پایگاه از آن به خوبی استفاده می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تلاش دشمن در انقلاب زدایی اشاره کرد و گفت: دشمن با همه توان در این راستا حرکت می کند که اجرای سند 2030 برای بسترسازی در این خصوص است.

ارسلانی اضافه کرد: محتوای این سند خلاف ارزش های اسلامی و فرهنگی ماست که می خواهند با اجرای آن در بدنه آموزش و پرورش فرهنگ سخیف را و خلاف شرع را در بین کودکان آموزش داده و ترویج دهند.

وی به توجه بسیجیان و دلسوزان برای حرکت در جبهه فرهنگی تاکید و اظهار کرد: با فرمایش اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص «آتش به اختیار» تکلیف انقلابیون مشخص است.

فرمانده سپاه ولایت تبریز تصریح کرد: برای تمدن سازی اسلامی حرکت و مدیریت جهادی لازم است که این مدیریت شبانه روز نمی شناسد و باید هر آن دل به انقلاب داد و فعالیت کرد.

عصر روز گذشته 12سری جهیزیه به همت بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده سپاه ولایت تبریز و هیات امنای مسجد علی ابن ابیطالب(ع) وهمکاری کمیته امداد به نوعروسان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار