خبرهای داغ:
به همت بسیجیان شهید شریف زاده سپاه ولایت تبریز؛

12سری جهیزیه به نوعروسان در تبریز اهدا شد

امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب(ع) تبریز در آیین اهدای 12سری جهیزیه به نوعروسان، اهدای این جهیزیه ها را برای کمک به نیازمندان در سایه وحدت و همدلی خواند و گفت: در اثر وحدت و همدلی بسیاری از مشکلات جامعه رفع می شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۸۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کریم منصوریان افزود: اگر عدالت اجتماعی و توجه مسئولان به مردم باشد هرگز شاهد مشکلات مالی و نیازمندان در جامعه نخواهیم بود.

وی ادامه داد: همه این مشکلات که امروز شاهد آن هستیم در اثر بی توجهی مسئولان به طبقات مختلف جامعه و حقوق های نجومی است که موجب شده است روز به روز فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شوند.

حجت الاسلام منصوریان به ویژگی مهم امام حسن مجتبی(ع) به عنوان کریم اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: امام حسن مجتبی(ع) در طول عمرشان دوبار کل زندگیشان را و سه بار نصف آن را انفاق کردند در حالی که بنی امیه علیه ایشان تبلیغ و بدبینی ایجاد می کرد همان چیزی که امروز داعش با اسلام مقابله می کند.

وی با اشاره به برخی از توطئه های استکبار و داعش به عنوان تربیت شده آن، بیان کرد: امروز در چنین شرایطی باید به ولایت تمسک جست چراکه عزت نظام و دین ولایت است و سعادت انسان را تامین می کند.

عصر روز گذشته 12سری جهیزیه به همت بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده سپاه ولایت تبریز و هیات امنای مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و همکاری کمیته امداد به نوعروسان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها