خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده ناحیه امام علی(ع) در بازدید از 60 خانواده شهید شهر ورزنه مطرح کرد:
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) گفت: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را ارتقا دهند.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، عصر دیروز با حضور فرمانده ناحیه بسیج مقاومت ناحیه امام علی(ع) اصفهان و هیئت همراه با خانواده شهدای شهر ورزنه دیدار و گفتگو برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را ارتقا دهند.

سرهنگ حسن عجمی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و این مسوولیت ما در قبال شهیدان را بسیار سنگین می کند و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کوهپایه نیز در این دیدار گفت: شما عزیزان، فرزندان پاکی را پرورش دادید و مدال افتخار شهادت این جوانان برومند بر گردنتان آویخته است و امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران بهترین خادمان به کار گرفته شده اند تا در خدمت خانواده های معظم شهداء و ایثارگران باشند.

رئیس اداره آبفای شهر ورزنه تاکید کرد: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد.

مهدی شمس بگی خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ای غیر قابل فراموش شدنی عنوان کرد و گفت: شهیدان و جانبازان با گذشتن از خود، از جان و مال و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند و امروز خدمت به خانواده های این بزرگواران قدر شناسی از خون پاک شهدا است.

رضا صادقی فرمانده حوزه بسیج ۶ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه دیدار مسئولان از خانواده های معظم شهدا نشان دهنده این نیست که آنها به ما نیاز دارند افزود: این ما هستیم که برای پیمودن مسیر تعالی، عزت، تقوا و صبر و بردباری به زیارت خانواده های معظم شهدا می آییم و این دیدار برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است که مسیر این عزیزان را چراغ راه خود قرار دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها